اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کمبود روغن داریم/فروش اجباری روغن با کالاهای دیگر تخلف است

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت خوزستان گفت: سهمیه تخصیصی به خوزستان میان فروشگاه‌ها توزیع می‌شود اما در واقع با مشکل کمبود روغن مواجه هستیم.

کمبود روغن داریم/فروش اجباری روغن با کالاهای دیگر تخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کمبود و نبود روغن خوراکی یکی از مسائلی است که این روزها مخاطبین خبرگزاری فارس از آن گلایه‌مند هستند.
متاسفانه این مسئله مدت زیادی است که در سطح استان و یا به گفته مسوولین در سطح کشور مطرح هست و هنوز تدبیر خاصی برای رفع آن اندیشیده نشده است.

علی رغم وجود کارخانه تولید روغن خوراکی در خوزستان و کارخانه‌های روغن‌کشی کمبود روغن روز به روز بیشتر احساس می‌شود و سواستفاده افراد سودجو با احتکار و گرانفروشی بیشتر از پیش شده که مجددا خبرنگار فارس پیگیر دلیل این موضوع شد.

بهرام جباری رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص کمبود روغن در این خصوص طی یک گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: هر میزان روغنی که دریافت می‌شود بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بنکداران و واحدهای دارای پروانه کسب توزیع می‌شود اما در واقعیت باید اعلام نمود که با کمبود روغن مواجه هستیم.

وی افزود: این وضعیت فقط حاکم بر استان خوزستان نیست و سایر استان‌ها نیز با این مشکل مواجه هستند.

رییس اداره بازرسی سازمان صمت خوزستان با اشاره به این‌که سازمان صنعت وظیفه نظارت بر فروش محصولات دارد، گفت: فروش اجباری دیگر کالاها با روغن توسط برخی از فروشگاه‌ها کاملاً تخلف محسوب می‌شود و تابحال ۱۵ پرونده پیرامون این موضوع تشکیل و با متخلفین برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم از طریق سامانه ۱۲۴ تخلفات را گزارش دهند، ادامه داد: برخی افراد از کمبود روغن سواستفاده نموده و اقدام به احتکار و گران‌فروشی کردند که تابحال ۲۰ پرونده در این راستا تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده‌اند.

بهرام جباری تصریح کرد: سهمیه تخصیصی به استان متناسب با نیاز مردم نیست که دلیل آن کمبود مواد اولیه است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول