اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مسوولین در آغاز چهل‌وسومین سالگرد انقلاب برنامه جامعی برای حل مشکلات داشته باشند

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آنچه در آغاز چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب از مسوولین انتظار می‌رود این است که برنامه‌ریزی جامعی داشته باشند تا مشکلات مردم یکی پس از دیگری حل شود.

مسوولین در آغاز چهل‌وسومین سالگرد انقلاب برنامه جامعی برای حل مشکلات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی طرحی داشتند مبنی بر اینکه شما چهل سالگی انقلاب را نخواهید دید اما الحمدلله در چهل‌ساله‌ی دوم قرار گرفتیم و این جز با عنایت خدای متعال و اهل‌بیت میسر نشد.

وی افزود: اگر بیماری کرونا اجازه میداد امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن می‌شدیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در تشریح پیام ۲۲ بهمن عنوان کرد: پیروزی انقلاب پیام بسیار خوبی به داخل و خارج دارد.

موسوی‌فرد گفت: پیام مهم نسبت به خارج کشور این است که مردمی که خودشان انقلاب کردند تا آخر پای انقلاب ایستادند و هرگز به هیچ یاوه‌گویی اجازه نخواهند داد که نگاه طمعی به کشور بکند.

وی افزود: یک پیام همیشگی نیز به مسوولین و درون انقلاب دارد که ما مردم نسبت تکلیف خود عمل کنیم، مسوولین نیز به تکلیف خود عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: تکلیف مسوولین، تلاش و خدمت به مردم در حالی است که شرایط سخت شده و مردم مشکل معیشتی دارند و سفره‌ی برخی تنگ شده است.

وی افزود: به همین دلیل آنچه در آغاز چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب از مسوولین انتظار می‌رود که برنامه‌ریزی جامعی داشته باشند تا مشکلات مردم یکی پس از دیگری حل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول