اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

«سودانی» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان شد

ناصر سودانی با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان انتخاب شد.

«سودانی» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با رای اکثریت اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان، ناصر سودانی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

چندی قبل حجت الاسلام جلیل علینژاد در پی تصدی ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، از سمت ریاست شورای ائتلاف استان استعفا داد.

ناصر سودانی رئیس جدید شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان در جلسه امروز شورای ائتلاف، اظهار کرد: قدرت شورای ائتلاف در ایجاد یک شبکه اجتماعی پرتوان است که در جهت تحقق اهداف بلند انقلاب و جلوگیری از اختلاف  در بین نیروهای انقلابی از آن بهره می‌گیریم.

وی اظهار کرد: درآموزه‌هاى وحیانى حرکت به سوى هدف راستین همانا رسیدن به کمال وعبودیت الهى به صورت جمعى والبته بامحوریت ولایت الهى است و ما روزانه ایاک نعبدوایاک نستعین رازمزمه مى‌کنیم.

وی با اشاره به آخرین آیه سوره ال عمران، گفت: در این آیه به مومنان امر به صبر و مقاومت و تقوى شده است؛ خداوندبه مؤمنان امر فرموده‌اند که براى رسیدن به سعادت حقیقى نیازمند کار جمعی، ایجاد تشکل وهمبستگى سازمانى هستند.

سودانی بیان کرد: پس از پیروزى انقلاب اسلامى آنچه که به عنوان یک خلأ در فضاى تعالى وتوسعه جامعه بارها خودرا نشان داده، نبود تشکیلات کادرساز مسؤلیت پذیر با تخصص ومهارت وداراى روحیه ایثارگر وجهادی است؛ ایجاد و تقویت تشکیلاتى که پایبند اهداف بلندانقلاب باشد و خودراوقف اصول وآرمانهاى انقلاب کند از اهمیت بالایی برخوردار است.

 وی عنوان کرد: مهمترین رویکرد شوراى ائتلاف نیروهاى انقلاب اسلامى کوشش پیوسته درجامعه انقلابى براى کشف استعدادها و پروراندن آن در مسیراهداف انقلاب وخدمت خالصانه و ایثارگرانه به جامعه انقلابى است.

رئیس شورای ائتلاف خوزستان با دعوت از همه نیروهای انقلابی برای مشارکت و همکاری، عنوان کرد: بنده بااین نگاه هم حضور پیداکرده وهم مسئولیت پذیرفتم والبته ازهمه باورمندان به این اهداف وبرنامه‌ها درخواست یارى دارم واعلام مى‌کنم که فضا براى مشارکت همه نیروهای معتقد به انقلاب باز است.

سودانی افزود: انشاءالله باطرحى نو و نفسى تازه به مدد نیروهاى مخلص که کم نیستند درآستانه ازمونی حساس وسترگ بتوانیم گامهاى بلندی را برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ناصر سودانی نماینده سابق اهواز در سه دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه امیرالمومنین (ع) است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول