اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اسرائیل برای سراسر منطقه خطر دارد/ تحولات نظامی و اجتماعی در فلسطین اشغالی بی سابقه است

یک استاد حوزه و دانشگاه با بی سابقه توصیف کردن حوادث نظامی و اجتماعی فلسطین اشغالی، گفت: قدرت موشک‌های مقاومت و پیوند خوردن مقاومت مردم فلسطین در غزه، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۷ بی سابقه است.

اسرائیل برای سراسر منطقه خطر دارد/ تحولات نظامی و اجتماعی در فلسطین اشغالی بی سابقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دانشجویان خوزستانی امروز در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی استاد حوزه و دانشگاه در این تجمع، اظهار کرد: اگر امروز در فلسطین اشغالی با این غده سرطانی مبارزه نکنیم، ایران اسلامی در خطر خواهد بود.

وی با تقدیر از گروه‌های مقاومت، گفت: این گروه‌ها و این مردم به نیابت از مردم ما و مسلمانان در حال فداکاری و جنگ با رژیمی هستند که هدف آن تجزیه و نابودی سراسر منطقه است.

حاجتی عنوان کرد: بی تردید موج حوادث جهان و منطقه، سمت و سوی آن مشخص است و در راستای تحقق وعده امام خمینی است که فرمود پرچم در جهان به اهتزاز در می‌آید؛ جهت‌گیری اتفاقات بر اساس همان بیانیات رهبر انقلاب است که فرمود در یک پیچ تاریخی هستیم.

وی با اشاره به وعده سید حسن نصرالله درخصوص نمازگزاردن در مسجد الاقصی، بیان کرد: اگر دیروز با دشمن بعثی در نزدیکی اهواز می‌جنگیدیم، اگر دیروز مدافعان حرم اهوازی در سوریه می‌جنگیدند، امروز لشکریان اسلام غده سرطانی اسرائیل را محاصره کرده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بی سابقه توصیف کردن حوادث نظامی و اجتماعی اسرائیل، اظهار کرد: پیوند خوردن مقاومت مردم فلسطین در غزه، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۷ تاکنون بی سابقه است؛ کنترل برخی مناطق اشغالی به دست جوانانی افتاده که بعد از اشغال این سرزمین به دنیا امده‌اند.

وی با بیان اینکه شلیک ۲۵۰ موشک در عرض ۵ دقیقه به سرزمین‌های اشغالی بی نظیر است و خواب را از چشمان صهیونیسم ربوده، گفت: این موشک‌ها نقطه زن بوده، به اهداف خود با دقت اصابت کرد و فرودگاه بن‌گوریون را به تعطیلی کشاند.

حاجتی بیان کرد: اسرائیل نابود خواهد شد و روسیاهی برای آنانی می‌ماند که با گرانی و فشار به معیشت مردم می‌خواستند ایران آرمان فلسطین را کنار بگذارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول