اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برنامه گروهک الاحوازیه برای به خشونت کشیدن اعتراضات مردم در خوزستان+ فیلم

روز گذشته تصاویری از گروهک الاحوازیه منتشر شد که در حال برنامه ریزی برای به آشوب کشیدن برخی از مناطق خوزستان بودند.

برنامه گروهک الاحوازیه برای به خشونت کشیدن اعتراضات مردم در خوزستان+ فیلم


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کمتر از یک ماه است که مناطق غرب خوزستان درگیر بحران آب هستند و به دلیل نرسیدن آب به تالاب هورالعظیم احشام عده‌ای از مردم بومی تلف شدند.

برخی از جوانان نیز شب‌های گذشته در برخی از مناطق خوزستان به صورت میدانی اعتراض خود را به وضع موجود اعلام کردند و این حضور سبب سوءاستفاده گروه‌‌های تجزیه طلب و ضد انقلاب شد.

روز گذشته تصاویری از گروهک الاحوازیه منتشر شد که در حال برنامه ریزی برای به آشوب کشیدن برخی از مناطق خوزستان بودند؛ و پرچم جعلی خود را در تجمعات در شادگان و سوسنگرد بلند کردند گروهکی که سابقه انجام عملیات‌های متعدد تروریستی در دهه 80 و 90 شمسی و به شهادت رساندن، کودکان، زنان و جمعی از شهروندان بی دفاع را در کارنامه دارد.

 

 

علما و نمایندگان مردم امروز در مصاحبه‌ها و پیامهای خود  بر پیگیری حقوق مردم از طریق مجاری قانونی و شرعی تاکید کردند و از شهروندان مناطق غرب و جنوب خوزستان خواستند تا اجازه ندهند گروهک‌های ضد انقلاب و تجزیه طلب از اعتراضات به حق آنها سوءاستفاده نکنند.

شب گذشته مصطفی نعیماوی جوان شادگانی بر اثر اصابت گلوله در اعتراضات شادگان کشته شد؛ خانواده نعیماوی می‌گویند: اغتشاشگران پسرشان را کشتند و هدفی جز خرابکاری ندارند؛ از دولت می‌خواهیم خون پسرمان هدر نرود و عوامل قتل او دستگیر شوند.

انتشار اخبار و گزارش‌های دقیق از آن منطقه و اعتراض روستاییان در محل سازمان آب و برق سبب شد که نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و علمای استان این مسئله را رأساً پیگیری کنند و سپاه نیز امکانات خود برای آبرسانی به مناطق بحرانی را بسیج کرد.

رئیس دستگاه قضا دستور پیگیری فوری حل مشکل آب در خوزستان را صادر کرد و در همین ارتباط یک هیات ارشد قضایی و اجرایی برای رسیدگی به موضوع عازم این استان شد. رئیس جمهور نیز رئیس سازمان مدیریت بحران را در رأس هیئتی بلندپایه عازم خوزستان کرد تا مشکلات این استان در اسرع وقت حل شود.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول