اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

غیرت ابوفاطمه‌ ۹۰ ساله برای رفع مشکل فاضلاب

کم‌کاری مدیران، رگ غیرت ابوفاطمه، پیرمرد ۹۰ ساله‌ اهوازی را جوشاند و به دلیل ناامیدی از آبفا و شهرداری آستین‌هایش را بالا زد.

غیرت ابوفاطمه‌ ۹۰ ساله برای رفع مشکل فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کلاف سردرگم فاضلاب یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که شهروندان اهوازی برای گشودن کوری گره‌هایش با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

بیش از ۴۵ روز از گرفتگی و عدم اصلاح و پاکسازی شبکه فاضلاب در خیابان نورالاسلام فرحانی و معابر کوی علوی، خشایار، آهن‌افشار و کیان میگذشت اما هیچ اقدامی از سوی دستگاه‌های مربوطه صورت نمیگرفت.

احمدرضا چنعانی یکی از اهالی منطقه ضمن گلایه از وضع موجود به خبرنگار فارس گفت: تماس‌ها و خواهش‌ها بی‌فایده است ما با فاضلاب زندگی می‌کنیم و به عکس‌های یادگاری مسوولین با رنج‌هایمان عادت کرده‌ایم.

مریم، مادر جوانی که پسر سه ساله‌اش را به آغوش کشیده بود ادامه داد: ما دیگر از کرونا نمی‌ترسیم چون عفونت این فاضلاب به تنهایی برای بیمار کردن همه‌ی ما کافیست.

تا اینکه بوی نامطبوع، مشکلات تردد، بیماری کودکان و کم‌کاری مدیران مربوطه رگ غیرت ابوفاطمه، پیرمرد ۹۰ ساله‌ اهوازی را جوشاند و به دلیل ناامیدی از آبفا و شهرداری آستین‌هایش را بالا زد و جهت رفع گرفتگی فاضلاب دست به کار شد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که پس از انتشار تصاویر ابوفاطمه در شبکه‌های مجازی و به تصویر کشیده شدن تلاش‌هایش برای رفع گرفتگی شبکه در خیابان نورالاسلام علاوه بر مراجعه گروه عملیاتی شرکت آبفا، ساعاتی پیش نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز نیز اقدام به پاکسازی و شسشوی خیابان از آثار فاضلاب و لجن‌های باقی مانده روی آسفالت نمودند، در صورتیکه این معضل بیش از ۴۵ روز گریبان‌گیر این مردم بود.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول