اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

جهادی بالاتر از اشتغال‌زایی نیست/تا زمانی که وضعیت اقتصادی بد است نمی‌توانیم کار فرهنگی کنیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: چند سال است که مهم‌ترین و مجاهدانه‌ترین کار را کارآفرینی می دانم؛ بعد از ریاست دانشگاه نیز هیچ مسئولیتی را نپذیرفتم تا تنها برای جوانان اشتغال‌زایی داشته باشم چون اکنون جهادی بالاتر از این کار نیست.

جهادی بالاتر از اشتغال‌زایی نیست/تا زمانی که وضعیت اقتصادی بد است نمی‌توانیم کار فرهنگی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با بانوان کارآفرین خوزستانی اظهار کرد: سال‌های قبل از انقلاب خوزستان بودم و از مهمان‌نوازی، مقاومت و حماسه‌آفرینی خوزستانی‌ها بهره بردم به همین دلیل علاقه‌مند بودم که دوباره در این استان حضور پیدا کنم.

وی افزود: خوزستان محروم نیست بلکه مقاوم، ایستاده و صبور است که طی هشت سال دفاع مقدس این موضوع را ثابت کرد؛ دیدارهای چند ساعت گذشته نیز نشان داد هنوز کسانی هستند که می‌خواهند این راه مقاومت را برای آبادانی ایران ادامه بدهند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تاکید بر اینکه در خوزستان زنان با تمام توان و وجود تلاش می‌کنند تا کشور را نگه دارند عنوان کرد: زنان همانگونه که در جنگ سخت ایستادگی کردند امروزه نیز در جنگ نرم و اقتصادی مقاوم هستند و با به‌کارگیری تمام توانمندی‌ها و امکانات در اختیارشان بدون نظر کردن به خارج، فعالیت می‌کنند تا ایرانی آباد داشته باشیم.

وی افزود: چند سال است که مهم‌ترین و مجاهدانه‌ترین کار را کارآفرینی می دانم؛ بعد از ریاست دانشگاه نیز هیچ مسئولیتی را نپذیرفتم تا تنها برای جوانان اشتغال‌زایی داشته باشم چون اکنون جهادی بالاتر از این کار نیست.

خزعلی با اشاره به تاکید مستمر مقام معظم رهبری بر تولید و اقتصاد عنوان کرد: تا زمانی که وضعیت اقتصادی بد و مردم تحت فشار باشند نمی‌توانیم کار فرهنگی انجام دهیم لذا در همین راستا باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا آسیب‌های فرهنگی نیز به‌تدریج رفع شود.

وی با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه افزود: یکی از راه‌های پیشنهادی این است که مردم به حداقل‌های زندگی دست پیدا کنند و نباید فکر آن‌ها درگیر تأمین نیازهای اولیه باشد؛ به همین دلیل اشتغال‌زایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به تلاش‌ها در جهت رفع موانع فعالیت زنان کارآفرین بیان کرد: هدف‌گذاری شده تا طی چهار سال آرمان‌های دولت را که اصلی‌ترین آن اجرای عدالت است، محقق کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول