اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

استقلال در ملاثانی ماندنی شد

با تصمیم شورای تامین شهر ملاثانی، تیم استقلال در این شهر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

استقلال در ملاثانی ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرانجام تیم فوتبال استقلال ملاثانی تعیین تکلیف و مقرر شد که این تیم به‌عنوان نماینده این شهر در لیگ دسته اول فوتبال کشور به فعالیت خود ادامه دهد.

در نشست شورای تامین شهر ملاثانی، مقرر شد تا طبق مصوبه کمیسیون ماده ۵ اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و شورای تامین ملاثانی، استقلال این شهر تحت هیچ شرایطی از ملاثانی خارج نشده و تیم فعلی به کار خود ادامه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با بیان این خبر، اظهار کرد: جلسه شورای تامین شهر ملاثانی برگزار شد و باید بگویم با تصمیم گرفته شده، استقلال ملاثانی با روند فعلی به کار خود در شهر ملاثانی ادامه می‌دهد.

حیدری افزود: با احترام و با تمکین از رای مقام قضایی که قبلا آقای مهدی علیزاده را صاحب امتیاز تیم معرفی کرده است اما با توجه به این‌که آقای علیزاده باشگاه ثبت شده‌ای جهت حضور در مسابقات ندارد و از آن‌جا که روند گردش کار ثبت باشگاه نیز زمان‌بر است، با مصوبه شورای تامین شهرستان ملاثانی تا زمانی که آقای علیزاده نسبت به ثبت باشگاه اقدام کند، تیم ملاثانی با روند فعلی به کار خود ادامه می‌دهد تا مشکلی برای سهمیه استان پیش نیاید و بتوان از تضییع سهمیه استان جلوگیری کرد.

وی گفت: نکته مهم این است که سهمیه تیم فوتبال ملاثانی هرگز از شهر ملاثانی خارج نخواهد شد و تحت هر نام و عنوانی در این شهر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. امیدواریم تیم استقلال ملاثانی امسال نیز بتواند در لیگ یک به خوبی بدرخشد و نتایج خوبی کسب کند.

بر این اساس مقرر شد تا زمانی که مالک قانونی این باشگاه، رسما باشگاهی را ثبت و به اداره کل ورزش و جوانان معرفی کند، امتیاز به نام او انتقال یافته که این موضوع لازمه فعالیت بی قید و شرط این تین در شهر ملاثانی است‌.

به گزارش فارس، پیش از این احتمال داده شده بور که به دلیل عدم تعیین تکلیف این باشگاه، مسابقات این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول به حالت تعلیق در آید که با فعل و انفعالات صورت گرفته، به‌نظر می‌رسد استقلال با رفع موانع موجود، می‌تواند طبق برنامه از روز ۲۴ مهرماه جاری به مصاف رقبای خود برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول