اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تولید هفت مستند در خصوص مناطق کم برخوردار خوزستان

مسوول هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان از تولید هفت مستند در هفت منطقه کم برخوردار خوزستان خبر داد و گفت: این مناطق شامل منبع آّب، حصیرآباد، ملاشیه و شلنگ آباد در اهواز، هویزه، کوت عبدالله و سوسنگرد هستند که کار تولید مستندات این مناطق به پایان رسیده است.

تولید هفت مستند در خصوص مناطق کم برخوردار خوزستان

علی حیاتی مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط حوزه هنری خوزستان هفت مستند در هفت منطقه کم برخوردار استان خوزستان تولید شده است.
 
وی افزود: این مناطق شامل منبع آب، حصیرآباد، ملاشیه، شلنگ آباد در اهواز، هویزه، کوت عبدالله و سوسنگرد هستند که کار تولید مستندات این مناطق به پایان رسیده است.
 
مسوول واحد‌ هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه برای اجرای این طرح، ایده‌ها و طرح‌های بسیاری بررسی شد، گفت: در نهایت مهدی طرفی با سه مستند با عناوین «نونهالان»، «کشتی نوح» و «ملاشیه»، ایوب مروانی‌پور با مستندهای «شهر من هویزه» و سید کاظم ، رضا حیاتی مستند «در حاشیه» و سید عدنان طاهری مستند "زندگی من"  را ساختند.
 
حیاتی با اشاره به اینکه تولید این مستندها با دشواری‌های بسیاری همراه بود عنوان کرد: اجرای این مستندها همراه با پیک پنجم کرونا در خوزستان بود که در این حین ایوب مروانی‌پور به ویروس کرونا مبتلا شدو خوشبختانه حال وی اکنون مساعده بود و خطر ویروس رفع شده است.
 
وی در خصوص فاز دوم این طرح تصریح کرد: در فاز دوم این طرح تلاش ما به سمت آموزش می‌رود تا با استفاده از ظرفیت‌های خود در مناطق کم‌برخوردار بتوانیم اقدامات هنری مطلوبی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول