اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ورود مدعی‌العموم به ماجرای ضرب و جرح یک پاکبان در خرمشهر

دادستان خرمشهر گفت: به محض وصول گزارشی مبنی بر ضرب و جرح یک پاکبان و طرح این ادعا که این اقدام از سوی یکی از اعضای شورای شهر صورت گرفته است، دادستانی فورا به موضوع ورود کرد و سریعا پرونده قضایی تشکیل شد.

ورود مدعی‌العموم به ماجرای ضرب و جرح یک پاکبان در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، فاخر باوی دادستان خرمشهر از ورود مدعی‌العموم به ماجرای ضرب و جرح یک پاکبان شهرداری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به محض وصول گزارشی مبنی بر ضرب و جرح یک پاکبان و طرح این ادعا که این اقدام از سوی یکی از اعضای شورای شهر صورت گرفته است، دادستانی فورا به موضوع ورود کرد و سریعا پرونده قضایی تشکیل شد.

وی افزود: شاکی در جریان تحقیقات صورت گرفته در بیمارستان، مدعی شده که از سوی یکی از اعضای شورای شهر مورد ضرب و جرح قرار گرفته و این عضو شورا نیز ادعا کرده که این اتفاق توسط برادر وی و به دلیل درگیری پاکبان با مادرش رخ داده است.

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر تاکید کرد: تحقیقات به منظور احراز حقیقت و شناسایی ضارب اصلی ادامه دارد و دستورات لازم در این زمینه صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت با این موضوع برخورد می‌کند و همه در برابر قانون مساوی هستند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول