اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آتش سوزی مهمانسرای شرکت ره آوران فنون پتروشیمی عمدی بود

پس از انتشار خبری مبنی بر آتش سوزی بیش از ۱۰ دستگاه خودرو در مهمانسرای شرکت ره آوران فنون پتروشیمی، عمدی بودن این حادثه تایید شد.

آتش سوزی مهمانسرای شرکت ره آوران فنون پتروشیمی  عمدی بود

حمید دانش مدیر روابط عمومی شرکت ره آوران فنون پتروشیمی ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: آتش سوزی بیش از ۱۰ خودرو در مهمانسرای شرکت ره آوران فنون پتروشیمی واقع در شهرک بعث شهرستان بندرماهشهر ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه بامداد اتفاق افتاد و نیروهای آتش نشانی ساعت ۳ و ۵ دقیقه به محل رسیده و عملیات اطفا حریق را انجام دادند.
مدیر روابط عمومی شرکت ره آوران فنون پتروشیمی با بیان عدم خسارت و آسیب جانی افزود: بررسی های اولیه از عمدی بودن این حادثه توسط افرادی خارج از مجموعه با مواد آتش زایی همچون بنرین و یا گازوئیل حکایت دارد اما تاکنون دلیل و نیت این افراد مشخص نشده است.
وی افزد: شکستن شیشه های کانکس حراست در این حادثه، درگیری با نیروهای حراست شرکت و همچنین سرقت از جمله موارد مشابه در چند ماه اخیر بوده است.
حمید دانش در پایان خاطرنشان کرد: امروز جلسات متعدد به منطور بررسی ابعاد این حادثه در حال برگزاری است و به محض جمع بندی اطلاعات آن را در اختیار عموم قرار خواهیم داد.


انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول