اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تغییر ساعات کاری ادارات در ماه‌های گرم سال انجام می‌شود

استاندار خوزستان گفت: تغییر و تنظیم ساعت کار ادارات در ماه‌های گرم سال از دیگر مواردی است که جلسات بعدی در خصوص آن تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

تغییر ساعات کاری ادارات در ماه‌های گرم سال انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی، بر کاهش ۱۰ درصد مصارف برق تاکید و اظهار کرد: دمای ادارات در بازه ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم و بر آن نظارت شود و اگر اداره‌ای نسبت به آن بی توجهی کند اعلام شود.

وی افزود: تغییر و تنظیم ساعت کار ادارات در ماه‌های گرم سال از دیگر مواردی است که جلسات بعدی در خصوص آن تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه قطعی برق در مصارف خانگی و صنعت بدون هماهنگی نباشد، ادامه داد: باید خانوارها را به سمت صرفه جویی و مصرف بهینه تشویق کنیم و رسانه‌ها در این موضوع نقش بسیار مهمی دارند.

وی بر همکاری اداره گاز با نیروگاه‌های گازی تاکید کرد و ادامه داد: تامین برق صنایع کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تامین کننده و پشتیبان صنایع بزرگ هستند که اشتغال بالایی نیز دارند.

خلیلیان اضافه کرد: باید جایگزینی برای تولید برق بجای نیروگاه‌های برق‌آبی داشته باشیم تا در صورت بروز مشکل در ماه‌های گرم دچار قطعی برق نشویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول