وزیر کشور: تاکنون ۱۴ نفر در اثر فروریختن برج متروپل جان باختهاند/ احتمال ریزش سازههای ناپایدار
وزیر کشور از جان باختن ۱۴ نفر در حادثه ریزش برج متروپل آبادان تا این لحظه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا این لحظه ۱۴ نفر از حادثهدیدگان برج متروپل آبادان جان خود را از دست دادهاند. وی افزود: ۲۹ نفر از آسیبدیدگان نیز پس از بهبودی از بیمارستانها مرخص شدند. وزیر کشور درباره زمان اتمام آواربرداری گفت: با توجه به خطر ریزش سازههای ناپایدار نمیتوان زمان دقیقی برای پایان آواربرداری اعلام کرد. انتهای پیام/ز
22:37 - 3 خرداد 1401