اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دزفول و «صعده» یمن خواهرخوانده شدند

با حضور سفیر یمن در ایران تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرهای دزفول و صعده یمن امضا شد.

دزفول و «صعده» یمن خواهرخوانده شدند

به گزارش خبرگزار ی فارس از دزفول، نشست علمی و هم‌اندیشی مطالعات فرق شیعی در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برگزار شد.

در برنامه حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی امام جمعه دزفول، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر(ع) خوزستان و علی قلطاغ ساز معاون سیاسی فرمانداری دزفول حضور داشتند.

همچنین جمعی از مسئولان شهرستان دزفول و جمعی از اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی در نشست علمی و هم‌اندیشی مطالعات فرق شیعی شرکت کردند.

همچنین ابراهیم الدیلمی سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران  نشست علمی و هم‌اندیشی مطالعات فرق شیعی در دزفول حضور داشت و به سخنرانی پرداخت.

در این نشست ابراهیم الدیلمی در سخنانی با اشاره به مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: افتخار می‌کنیم با همچنین شهری در جمهوری اسلامی ایران تبادل همکاری می‌کنیم.

سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه مقاومت در برابر دشمنان از ویژگی‌های شهر‌های دزفول و صعده است، تصریح کرد: از دیگر مشترکات این دو شهر وجود آثار تاریخی، بازار قدیم و صنایع دستی است.

در این نشست که با هدف تبیین مطالعات اندیشمندان و اساتید حوزه دینی و تبادلات علمی در موضوع مطالعات فرق شیعه انجام شد، تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرهای دزفول و صعده یمن امضا شد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول