اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

قاتل مامور حراست شرکت نفت مارون دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی قاتل مامور حراست شرکت نفت و گاز مارون دستگیر شد.

قاتل مامور حراست شرکت نفت مارون دستگیر شد

حجت‌الله سفیدپوست در گفت‌گو با خبرنگار فارس اظهار اظهار کرد: به‌دنبال وقوع یک فقره تیراندازی به سمت خودروی گشت حراست شرکت نفت و گاز مارون شهرستان رامشیر در روز  25 دی‌ماه سال جاری که منجر به فوت یکی از کارکنان حراست شد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی گسترده هویت قاتل و همدستانش و مخفیگاه قاتل در شهرستان اهواز را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره و در حالی‌که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

سفیدپوست با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس صراحتاً به تیراندازی منجر به قتل با انگیزه سرقت اعتراف کرد، ادامه داد: یک دستگاه خودروی پژو مورد استفاده در صحنه قتل از مخفیگاه متهم کشف شد و قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول