اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تسطیح ۵۰۰ هکتار از نخلستان‌های سه شهر جنوبی خوزستان توسط سپاه

فرمانده قرارگاه کربلا سپاه گفت: تسطیح بیش از ۵۰۰ هکتار از نخلستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در دستور کار قرار گرفت و اجرایی گردید.

تسطیح ۵۰۰ هکتار از نخلستان‌های سه شهر جنوبی خوزستان توسط سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، گردهمایی سران عشایر و طوایف عرب زبان استان خوزستان و جمعی از فرماندهان و مدیران قرارگاه کربلای سپاه در پایگاه منتظران شهادت برگزار شد.

محور این همایش که با پیگیری و پیشنهاد سران عشایر و طوایف عرب زبان خوزستان تشکیل شد، تقدیر از خدمات شبانه روزی و اقدامات مردم‌یاری قرارگاه کربلا حمایت و پشتیبانی از سپاه در برابر شیطنت‌های اخیر اتحادیه اروپا، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین تاکید بر تحکیم وحدت و انسجام و هم افزایی برای پاسداشت حریم کشور و پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان شد.

سردار خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در این همایش به بیان فهرستی از خدمات و اقدامات مردم یاری سپاه در کمک به رشد و توسعه استان و معیشت مردم پرداخت و تامین امنیت در کنار سایر نیروهای حافظ امنیت را از مهمترین این خدمات برشمرد و درباره کارهای تازه انجام شده توسط این قرارگاه، اظهار کرد: علاوه بر آبرسانی به ۴۵ روستای فاقد آب شرب بهداشتی، ما برای کمک به توسعه و گسترش کشاورزی در استان فعالیت هایی را سازماندهی و اجرا کردیم که رهاورد آن افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی در این منطقه است.

وی افزود: در راه تحقق این هدف، لایروبی نهرها و کانال‌های آبرسانی، تسطیح بیش از ۵۰۰ هکتار از نخلستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در دستور کار قرار گرفت و اجرایی گردید.

فرمانده قرارگاه کربلا گفت: برای نگهداری و صیانت از حریم نخیلات نیز دستگاههای بالابر و دستگاه تولید فنس توسط این قرارگاه تدارک دیده شد و بیش از ۶۰ هزار مترمربع تولیدات آن در اختیار کشاورزان خوزستانی قرار گرفت. 

وی از کمک به کشاورزان در انتقال محصولات و فرآورده های کشاورزی به بازارهای مصرف داخلی و خارجی و همچنین شرکت در نمایشگاه‌ها به عنوان خدمت دیگری از این قرارگاه نام برد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، حجج اسلام طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا و سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم و سرپرست حوزه های علمیه استان و تعدادی از سران عشایر و طوایف عرب زبان نیز طی سخنان جداگانه‌ای در این گردهمایی، بر وفاداری عشایر به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تاکید کردند.

 در پایان، سران عشایر و طوایف عرب زبان خوزستانی با انتشار بیانیه‌ای که در بخش پایانی همایش خوانده شد، ضمن تاکید بر حفظ و تقویت وحدت و همدلی و هم افزایی همه آحاد، احزاب، گروه‌ها، اصناف و قشرهای گوناگون در پاسداری از حریم کشور و همچنین رشد و توسعه و پیشرفت آن، اقدامات دشمنانه اخیر اتحادیه اروپا با همراهی آمریکا و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و ضمن تقدیر از خدمات و زحمات سپاه در خدمت به مردم و منطقه، بر حمایت و پشتیبانی قاطع از این ارگان تاکید کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول