اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

«آکوافیدپلاس» برندی جدید با هدف تولید بهداشتی و با کیفیت خوراک آبزیان

مدیر فروش شرکت آکوافیدپلاس گفت: کارشناسان این شرکت محصولی را معرفی کردند که سلامتی ماهی و مزرعه را تضمین می‌کند.

«آکوافیدپلاس» برندی جدید با هدف تولید بهداشتی و با کیفیت خوراک آبزیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شرکت «آکوافید پلاس» تولید کننده تخصصی خوراک آبزیان از جمله شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دام و طیور و آبزیان در محل نمایشگاه بین المللی اهواز است که به معرفی محصول خود می‌پردازد.

ناصر خیامی، مدیر فروش شرکت آکوافیدپلاس در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: افزایش ظرفیت‌های تولیدی و متعاقب آن بروز برخی بیماری‌های خاص در بخش آبزیان، موجب نیاز بازار به محصولی با کیفیت و بهداشتی شد.

وی با بیان اینکه جهت تولید خوراک آبزیان، تهیه مواد اولیه و نهاده‌ها در اولویت است، افزود: با وجود کارشناسان خبره شرکت با ۲۰ سال تجربه، محصولی با برند خاص معرفی کرده‌ایم که سلامتی ماهی و مزرعه را تضمین کند.

خیامی با اشاره به مزیت‌های این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی، عنوان کرد: با آکوا فید پلاس، میخواهیم با برندهای خارجی رقابت کنیم. بر این اساس خط مشی متفاوتی را پیش گرفته‌ایم و سه اصل قیمت، کیفیت و اعتبار را در اولویت قرار داده‌ایم.

مدیر فروش شرکت آکوا فید پلاس با اشاره به صادرات محصولات خود به‌ حوزه اوراسیا و کشورهای حاشیه خلیج فارس، گفت: می‌خواهیم پا را فراتر از این کشورها بگذاریم. در این راه، بسته‌بندی مناسب را همواره مدنظر داریم به طوری که بسته‌بندی به چهار زبان طراحی شده و آنالیز خوراک و نحوه مصرف را نمایش می‌دهد.

وی افزود: با تولید این محصول جدید ۸۰ نفر به ظرفیت اشتغال گروه فرادانه افزوده شد و تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۲ تلاش میکنیم در تمام استان‌ها نمایندگی فروش را راه اندازی کنیم.

نیازی به برندهای خارجی نداریم

محمدحسین نقاش نژاد پرورش دهنده نمونۀ ماهی کشور نیز در حاشیۀ این نمایشگاه اظهار کرد: از سال ۸۸ در این زمینۀ، فعال هستم و محصولات داخلی و خارجی متفاوتی را در زمینه خوراک آبزیان استفاده کرده‌ام.

 

 

 

این پرورش دهنده ماهی از مجتمع پرورش ماهی کارون شوشتر ، گفت: با وجود محصول با کیفیت اکوا فید پلاس، دلیلی وجود ندارد از محصولات خارجی استفاده کنیم و وظیفه خود می‌دانیم از محصولات ایرانی حمایت کنیم.

وی با ابراز رضایت از کیفیت و قیمت محصول اکوافید پلاس، افزود: این محصول، بسیار مناسب‌تر از نمونه‌های خارجی است. وی تاکید کرد، تاکنون، در سال جاری حدود یکهزار و 200 تن، محصول در این شرکت تولید شده و پیش‌بینی می‌کنیم در سال آینده، مجموع تولید به یک هزار و ۵۰۰ تن برسد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول