جوانان استان پرظرفیت خوزستان شایسته بیکاری نیستند
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دولت باید زمینه ایجاد اشتغال در خوزستان را پدید آورد استانی با این همه ظرفیت و پتانسیل نباید جوانانش بیکار باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجتالاسلام سید عبدالنبی موسویفرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امشب در جلسه هماندیشی به منظور ایجاد فرصتهای شغلی در خرمشهر، اظهار کرد: اشتغال برای جوانان از مطالبات اصلی بنده در سطح خوزستان است که از تمام ظرفیتها برای ایجاد آن استفاده خواهم کرد. وی عنوان کرد: یکی از مشکلات جوانان ما نداشتن مهارت است و همه به دنبال کار و اشتغال اداری هستند، در حالی که حرفه و مهارت باید اصل باشد. نماینده ولیفقیه در خوزستان گفت: باید فرهنگ داشتن مدرک بدون حرفه و مهارت برچیده شود، دستگاههای فرهنگی از جمله صدا و سیما باید بر این مساله به صورت ویژه کار کنند. موسویفرد بیان کرد: دولت و مسوولان کلان باید زمینه و بستر ایجاد اشتغال در سطح خوزستان را پدید آورند، استانی با این همه ظرفیت و پتانسیل نباید جوانانش بیکار باشند. به گزارش فارس، این نشست با حضور حجتالاسلام مروی، آیتالله جزایری، سردار شاهوارپور و دیگر مسولان استانی برگزار شد. پایان پیام/
23:53 - 10 اسفند 1401