اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

صفر تا صد صدور حکم جلب مدیرعامل آبفا خوزستان/ واکنش عجیب روابط عمومی آب وفاضلاب: جهاد ادامه دارد

پس از مرگ کودک 8 ساله اهواز در گودال حفاری فاضلاب، دستور جلب سه نفر از جمله مدیرعامل آبفا استان خوزستان ، مدیرعامل شرکت ری آب و مدیرعامل شرکت پیمانکار صادر شد.

صفر تا صد صدور حکم جلب مدیرعامل آبفا خوزستان/ واکنش عجیب روابط عمومی آب وفاضلاب: جهاد ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز بعد از ظهر پنجشنبه دهم فروردین بود که خبرها حاکی از جانباختن یک کودک در حوضچه های ناایمن ایجاد شده توسط آبفا بود با انتشار خبر اهالی محله کوی مدرس اهواز در محل حادثه حضور پیدا کردند و پس از جستجو پیکر بی جان این کودک را پیدا کردند.

بلافاصله در پی این حادثه دادستان مرکز استان به یکی از معاونین خود مأموریت داد تا با فوریت در محل حادثه حضور پیدا کند و موضوع در دستور کار قضایی قرار گیرد.

معاون دادستان  با دو نفر از قضات زبده دادسرای اهواز در محل حادثه حاضر شدند و از نزدیک نسبت به بازبینی صحنه اقدام کردند سپس با حضور در منزل متوفی و عرض تسلیت به خانواده قربانی به آنها اطمینان خاطر دادند که در سریعترین زمان ممکن روند قضایی پرونده طی خواهد شد.

رسیدگی قضایی پرونده در همان لحظه آغاز شد و با دعوت از کارشناسان رسمی حوادث ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی ، شهرداری ، عوامل پیمانکار و ضابطین، تحقیقات اولیه تکمیل و دستور جلب سه نفر از جمله مدیرعامل آبفا استان خوزستان ، مدیرعامل شرکت ری آب و مدیرعامل شرکت پیمانکار صادر شد.

 افراد مذکور جهت تفهیم اتهام در دادسرا حاضر شدند و به دلیل عجز در تودیع وثیقه پس از تفهیم اتهام بازداشت شدند این بازداشت تا زمان تودیع وثیقه ادامه داشت که مثل سایر متهمین جرایم مختلف پس از تودیع وثیقه متهمین آزاد شدند.

مدیر عامل آبفای خوزستان پس از آزادی به جای عذرخواهی از مردم در محل سقوط یک کامیون که نشست زمین آن را بلعیده بود عکس می گیرد روابط عمومی آبفای خوزستان در کمال تعجب با انتشار عکس کرمی نژاد می نویسد: "کار جهادی در روزهای تعطیل هم ادامه دارد."

به گفته یک منبع آگاه قضایی علت تفهیم اتهام مدیرعامل آبفا استان خوزستان و مدیرعامل شرکت ری آب نیز از حیث قصور در نظارت بر پروژه بوده است که هم اکنون نیز رسیدگی به آن ادامه دارد.

وی همچنین گفت: از اسفندماه پرونده کیفری در خصوص این پروژه در یکی از شعب دادسرای اهواز جهت شرکت آبفا تشکیل شده بود که آن پرونده نیز در حال رسیدگی است.

با تشکر از اقدام به موقع و قاطعانه دادگستری استان خوزستان، از دادستان مرکز استان این مطالبه وجود دارد که  به وضعیت پروژه‌های آبفا در شهرهای خرمشهر، آبادان و بندرامام نیز ورود کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول