اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه اهواز: سند 2030 اعلام جنگ در برابر نهاد خانواده است

امام جمعه اهواز گفت: هدف سند 2030 که توسط غربی‌ها تبلیغ می‌شود، برداشته شدن مرزهای هویتی، دینی و مقابله با نهاد خانواده است.

امام جمعه اهواز: سند 2030 اعلام جنگ در برابر نهاد خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه سند 2030 که توسط غربی‌ها تبلیغ می‌شود اعلام جنگ در برابر خانواده است، اظهار کرد: کسانی که این سند منحوس را طراحی کردند هدفشان از بین بردن نهاد خانواده است چرا که در این سند برای تفکر غربی نیرو تربیت می‌شود تا مرزهای هویتی و دینی برداشته شود. 

امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم حساس بودن خانواده نسبت به فرآیند‌های تربیتی در مدارس گفت: فرزندان ما از دوره مهدکودک در آموزش‌وپرورش حضور دارند و 14 سال برای تعلیم و تربیت آنان برنامه‌ریزی می‌شود از این رو والدین باید نسبت به مدرسه فرزندان حساس باشند. البته اکثریت معلمان ما دین‌دار هستند. 

وی با بیان اینکه معلمان باید از ارزش‌های دینی برخوردار باشند، گفت: آموزش رقص، آرایشگری و استخر مختلط از دوران طفولیت در برخی مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها ترویج می‌شود که این خلاف دستورات دینی است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر معلمان نیز باید شاخصه‌های دینی داشته باشند و ظاهر آنان متناسب با این شاخص‌ها باشد.

امام جمعه اهواز گفت: دشمن در تبلیغات خود ضدارزش را ارزش تلقی می‌کند و مبلّغ لذت‌گرایی و پوچ‌گرایی است و امروز تمامی کشورها درگیر این مسائل هستند که باید نقشه‌ی جامعی بر علیه جنگ جهانی دشمن در ارتباط با کانون خانواده برنامه‌ریزی کنیم. 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اهمیت خانواده گفت: خانواده مهمترین کانون انسانی است و با یک جنگ تمام عیار از سوی دشمن در رابطه به خانواده مواجه هستیم که از آن جمله می‌توان به حمله به نهاد خانواده از طریق برجسته‌سازی و حمایت وسواس‌گرایانه دولت‌های غربی اشاره کرد. 

وی با بیان اینکه خانواده خاستگاه اصلی تربیت بشریت است، افزود: تمامی ملت‌ها از مذاهب مختلف در معرض تهاجم دشمنان به نهاد خانواده قرار دارند و اگر این نهاد متزلزل شود ناهنجاری‌های اجتماعی گسترش پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه همه باید در زندگی خود لحظاتی را به نیایش با امام زمان(عج) اختصاص دهند، گفت: آمادگی فردی، اجتماعی، اعتقادی، معنوی، رزمی و تکنولوژی از زمینه‌های ظهور ولی عصر است و این موارد از ویژگی‌های افراد منتظر است.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: اگر امنیت در کشور نباشد ارزش‌ها از بین می‌روند و نیروی خدوم انتظامی تمامی تلاش خود را در راستای امنیت و آسایش مردم به کار گرفته‌اند که جا دارد از این عزیزان تشکر کنیم. 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در عین حال با بیان اینکه حق آلایندگی خوزستان نیز پرداخت شده است، یادآور شد: 2 هزار و 100 میلیارد تومان به عنوان حقوق عامه مردم در حق آلایندگی به این استان اختصاص یافته است و انتظار مردم این است که مطالبات آنها مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی در پایان حل مسئله اشتغال جوانان را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: واحدهای صنعتی باید در راستای حمایت از اشتغال جوانان در چرخه‌ی تولید قرار بگیرند. یکسال دیگر از عمر دولت باقی نمانده است و باید مسؤولان برای تحقق خواسته‌های مردم تلاش کنند. 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول