اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب | پرواز دوباره بالگردهای 115 در آسمان کهگیلویه و بویراحمد

پس از یک وقفه در کار امدادرسانی هوایی اورژانس 115 در کهگیلویه و بویراحمد پروازها دوباره از سر گرفته شد.

خبر خوب | پرواز دوباره بالگردهای 115 در آسمان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ همین 2 روز پیش بود که در نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خبری ناخوشایند به مردم استان مبنی بر زمین‌گیر شدن پرواز بالگردهای اورژانس 115 یا همان اورژانس هوایی داده شد.

به گزارش فارس در آن نشست اعلام شد که نه اورژانس 115 و نه هلال‌احمر هیچ یک امدادرسانی هوایی ندارند و دلیل هم یک چیز بود بدهی‌های گذشته به شرکت خصوصی که بالگردها را اجاره داده است.

به گزارش فارس خبری در همان جلسه از سوی خبرگزاری فارس مبنی بر زمین‌گیر شدن بالگردهای اورژانس و هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از زبان مسوولان منتشر شد که امروز و بعد از گذشت 2 روز از آن نشست اعلام شد پروازهای امدادرسانی اورژانس 115 برقرار شد.

محسن جلیل در همین خصوص به خبرنگار فارس در یاسوج گفت: اورژانس هوایی 115 گچساران کار خود را شروع کرد و اکنون به همه نقاط استان خدمات می‌دهد.

رئیس اورژانس 115 استان عنوان کرد: مقدمات راه‌اندازی مجدد اورژانس هوایی یاسوج انجام شده و با بازگشت مجدد خلبانان کار خود را از روز 16 فروردین آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/82009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول