اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

در گوشی‌های داغ در کهگیلویه و بویراحمد؛ از فرار یک معاون تا بکارگیری یک معاون خاص

هر روزه حرف‌های در گوشی زیادی در کوچه و بازار از زبان عموم شنیده می‌شود و این روزها هم بیش از هر چیز در کوچه و خیابان از فرار یک معاون متخلف می‌شنویم که هنوز مرجعی رسمی در استان نسبت به تایید آن واکنشی نشان نداده‌ است.

در گوشی‌های داغ در کهگیلویه و بویراحمد؛ از فرار یک معاون تا بکارگیری یک معاون خاص

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در دولت تدبیر و امید و در طول هفت سال اخیر شاهد حاشیه‌های فراوان برای استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌ایم حاشیه‌هایی که به استان و وجهه آن در کشور ضربات زیادی وارد کرد و در جاهایی عملا با آبروی استان بازی شد.

همگان خوب به یاد داریم که داستان استخدام‌های فامیلی چه بلایی بر سر استان آورد و احکامی توسط دستگاه فضایی برای مدیران استان صادر شد که تا همیشه در پرونده مدیریتی استان به عنوان یک نقطه تاریک باقی خواهد ماند.

احکامی همچون شلاق برای مدیرانی که تنها تا نوک بینی خود را در بکارگیری نیروها می‌دیدند و اوضاع و احوال به گونه‌ای شده بود که از یک طایفه و یک شهرستان و یک روستای خاص و از یک فامیل  نیرو بکار گمارده می‌شد و خوشبخانه دستگاه قضایی به همه این پرونده‌ها ورود پیدا کرد و اکنون در سال آخر دولت کمتر خبری مبنی بر بکارگیری نیرو به صورت طایفه‌ای و فله‌ای شنیده می‌شود.

در 7 سال اخیر انتصاب مدیران چنان بی در و پیکر شده بود که صدای نارضایتی را در بین کارکان ادارات و دستگاه‌ها به وضوح می‌شنیدیم  و بسیاری از نخبگان نسبت به چنین اوضاعی خسته و دلسرد شدند.

به گزارش فارس هر روزه حرف‌های در گوشی زیادی در کوچه و بازار از زبان عموم شنیده می‌شود و این روزها هم بیش از هر چیز در کوچه و خیابان از فرار یک معاون متخلف می‌شنویم که هنوز مرجعی رسمی در استان نسبت به تایید آن واکنشی نشان نداده‌ است.

اما به غیر از فرار آقای معاون متخلف که مردم در کوچه و بازار خیلی در مورد او صحبت می‌کنند گماشتن یک معاون خاص و نورچشمی در یکی از اداراتی که با اعتبارات سر و کار زیادی دارد نیز حرف این روزهای کوچه و بازار است.

به گزارش فارس، بعد از بلاهایی که به دلیل خودمحوری بر سر استان رفت و بکارگیری نیروها و گماشتن افراد خاص در مسند مدیریت‌ها سر و صدای زیادی به پا کرد این روزها می‌شنویم که معاون یک سازمان با حمایت فرد یا افراد پرنفوذ این روزهای استان معاون سازمانی خاص شده که باز هم برای بسیاری از مردم و کارشناسان جای تعجب و سوال است.

از گوشه و کنار شنیده‌ایم که برای گماشتن این فرد به معاونت استانداری تلاش‌های بسیاری شد که مسوولان ارشد استان زیر بار نرفتند و اکنون این معاون خاص با حمایت‌های ویژه به معاونت این دستگاه مهم رسیده است.

به گزارش فارس، اکنون امید همگان به تشکیل مجلس جدید و اقدامات و راهکارهای نیروهای انقلابی است تا کلیت مجلس جدید اجازه چنین تحرکاتی را ندهد و دیگر شاهد چینش‌های آن چنانی خارج از عرف و قاعده در استان‌ها به خصوص کهگیلویه و بویراحمد نباشیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول