اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دیشموک در وضعیت سیاه کرونا؛ تذکر جدی بخشدار به مسوولان/حبیبی: شرکت مدیر در مراسم ترحیم تاسف دارد

بخشدار دیشموک گفت: با توجه به اینکه دیشموک در وضعیت سیاه قرار دارد تا پایان آبان ماه به جزء قصابان، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها و سوپر مارکت‌ها، مابقی اصناف تعطیل هستند.

دیشموک در وضعیت سیاه کرونا؛ تذکر جدی بخشدار به مسوولان/حبیبی: شرکت مدیر در مراسم ترحیم تاسف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، صفا حبیبی در نشست شورای اداری دیشموک اظهار کرد: دیشموک پتانسیل زیادی برای رشد و توسعه دارد که باید مسئولان با همکاری بنیاد علوی تلاش کنند تا راه توسعه هموار شود.

وی توجه به ظرفیت‌ها از جمله گیاهان دارویی و به خصوص گیاه کمیاب کرفس کوهی را با اهمیت خواهند و گفت: به این گیاه کوهی می‌توان برای کمک به معیشت و اشتغال توجه ویژه کرد.

حبیبی ضمن تقدیر رئیس منابع طبیعی دیشموک بابت توسعه کشت گیاهان دارویی گفت: از کلانتری  استاندار و حجت الاسلام موحد نماینده مردم چهار شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه  که پیگیر استقرار بنیاد علوی در دیشموک بودند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کرونا یک مشکل اساسی بوده و در حال حاضر وضعیت منطقه سیاه شده است عنوان کرد: باتوجه به شرایط کرونا باید به حالت اولیه  برگردیم و محدودیت‌های جدی را در این خصوص  اعمال کنیم.

حبیبی از دادگاه، بسیج و نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت و همکاری در کنترل کرونا تقدیر کرد و گفت: پنهان کاری و پرهیز از  قرنطینه کاری خطرناک است و باعث شیوع کرونا در بین افراد می‌شود.

 وی با بیان اینکه، زنجیره انتقال باید قطع شود، اضافه کرد:  ماسک زدن و ماندن در خانه  یک راه درمان جدی است.

حبیبی اظهار کرد: تا پایان آبان ماه به جزء قصابان، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها و سوپر مارکت، مابقی اصناف تعطیل است.

وی با اشاره به جدی بودن خطرات کرونا گفت: با وجود اینکه در جلسه ستاد  کرونا بخش تذکرات داده می شود و مصوب می‌گردد، برخی اعضای شورای اداری دیشموک جهت مقابله با کرونا همکاری ندارند.

حبیبی گفت: جای بسی تاسف است برخی اعضای شورای اداری در مراسمات ترحیم شرکت و حتی خواننده محلی در مراسم دعوت می‌کنند.

وی اضافه کرد: وقتی شورای اداری در مراسمات ترحیم شرکت کنند، چه انتظاری از همکاری مردم داشته باشیم که در بحث کنترل کرونا همکاری داشته باشند.

حبیبی تاکید کرد: تحویل جسد برای تشییع و خاکسپاری با رعایت پروتکل بهداشتی و با همکاری دستگاههای متولی و طبق مصوبه استانی کرونا صورت می‌پذیرد.

بخشدار دیشموک متذکر شد: توهین در فضای مجازی به ایلات طیبی و بهمئی را محکوم و خواستار برخورد جدی از سوی دستگاه قضا، هستیم.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رسانه‌ها ، گفت: خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی جامعه دارند و حتی تلاش رسانه‌ها در جهت محرومیت زدای تحسین برانگیز است.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول