اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زمزمه اختلاف و استعفا در هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/اطرافیانی که دست از سر افشاریان برنمی‌دارند!

در فضای مجازی شاهد دست به دست شدن نامه‌ای با مضمون استعفای صفدر احمدی و آرمان حاتمی هستیم که در صورت صحت این نامه باید نسبت به وضعیت کنونی هیئت فوتبال استان و اختلافات در آن ابراز نگرانی کرد.

زمزمه اختلاف و استعفا در هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/اطرافیانی که دست از سر افشاریان برنمی‌دارند!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج از این که فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر توسط فوتبالی‌ها اداره می‌شود شکی نیست و ریاست هیئت فوتبال نیز به یکی از  پر افتخارترین افراد مجموعه فوتبال استان یعنی خداداد افشاریان سپرده شده است.

خداداد افشاریان به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان می‌تواند نیروهای دلخواه و مورد نظر خود را برای اداره فوتبال استان انتخاب کند و نمی‌توان از این حیث به یک مسوول خرده گرفت که چرا انتخاب به دلخواه خود داشته است.

اما بنا به نظر بسیاری از اهالی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افشاریان به عنوان یک فوتبالی با تجربه می‌توانست از افرادی استفاده کند که مورد وثوق همه مجموعه و خانواده فوتبال استان باشند و آتش اختلاف را شعله‌ور نکنند.

 بر اساس شنیده‌ها باز هم حاشیه‌هایی در بخشی از فوتبال استان ایجاد شده و زمزمه‌های استعفا به گوش می‌رسد و این بار از کمیته داوران و دپارتمان داوری خبرهای نه چندان خوب به گوش می رسد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس از احتمال استعفای صفدر احمدی رئیس کمیته داوران و آرمان حاتمی رئیس دپارتمان داوری تنها پس از چند هفته از انتصاب آن‌ها خبر می‌دهد که بنا به شنیده‌ها با مخالفت شدید خداداد افشاریان روبرو شده است.

این منبع آگاه با بیان اینکه خداداد افشاریان به شخصه خواهان تعامل و برقراری ارتباط میان همه مجموعه‌ها در کل استان است اما برخی نزدیکان اجازه چنین تعاملاتی را نمی‌دهند و بر طبل تفرقه و دو دستگی در فوتبال استان می‌کوبند.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار ما، عده‌ای سعی بر دخالت در کمیته داوران هیئت فوتبال استان دارند که با مقاومت صفدر احمدی  رئیس کمیته داوران روبرو شده‌اند چرا که این پیشکسوت ملی داوری فوتبال و یار و همراه سال‌های نه چندان دور خداداد افشاریان اجازه دخالت در کمیته داوران را به این افراد نداده است.

به گزارش فارس در صورتی که افشاریان و صفدر احمدی به توافق نرسند باید شاهد روزهای غبارآلود در عرصه داوری فوتبال استان و جنگ و جدل‌هایی باشیم که قدرت مانور و خدمت هر چه بیشتر را از افشاریان و هیئت فوتبال استان خواهد گرفت.

در فضای مجازی شاهد دست به دست شدن نامه‌ای با مضمون استعفای صفدر احمدی و آرمان حاتمی هستیم که در صورت صحت این نامه باید نسبت به وضعیت کنونی هیئت فوتبال استان و اختلافات در آن ابراز نگرانی کرد.

در حالی که هنوز صحت و سقم این نامه معلوم نشده، اما در متن آن فعالیت‌های غیر معمول و غیر حرفه‌ای که به نفع هیئت فوتبال نبوده و به داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد ضربه می زند از اهم دلایل استعفا به شمار می‌رود که بسیاری از اهالی فوتبال امیدوارند با تعامل خداداد افشاریان و صفدر احمدی و البته کنار گذاشتن عده‌ای که خیرخواه افشاریان و فوتبال استان نیستند و بنا به گفته کارشناسان سالها آویزان هیئت فوتبال به شمار می‌روند این معضل و حاشیه نیز برطرف شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول