اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کل دادگستری به پرونده مسکن مهر دهدشت ورود کند/آقایان زورشان به پیمانکاران نمی‌رسد

امام جمعه جمعه دهدشت با انتقاد از ناکارآمدی و بی‌توجهی مسؤولان نسبت به مسکن مهر گفت: از رئیس کل دادگستری استان می‌خواهم به این مسئله ورود کند.

رئیس کل دادگستری به پرونده مسکن مهر دهدشت ورود کند/آقایان زورشان به پیمانکاران نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت بار دیگر نسبت به بی‌توجهی متولیان به مسکن مهر هشدار داد و گفت: از رئیس کل محترم دادگستری استان می‌خواهم به این مسئله ورود کند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: مسئله نگران کننده چندین ساله و غده سرطانی این شهر یعنی مسکن مهر دهدشت با گذشت بیش از یک دهه هنوز تکمیل نشده و مردم در انتظار خانه‌دار شدن هستند.

وی با بیان اینکه بارها نصیحت، سفارش و تذکر داده شد اما کاری انجام نگرفت، افزود: از دولت نهم تاکنون از 912 واحد مسکن مهر هنوز 220 واحد تحویل شده است مگر مصالح ساختمانی چند سال جوابگوست که البته بی کیفیت‌ترین مصالح را بکار بردند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: برای چه مسؤولان امر ورود نمی‌کنند چرا متقاضیان سال‌هاست منتظر تحویل واحدهای مسکن مهر باشند؟

وی ادامه داد: یک وقت آقایی در همین کشور با پررویی تمام مسکن مهر را زرح مفتضانه خواند، مسکن مهر برای عده‌ای حیات است زندگی است برای آنها که در خانه چند صد میلیاردی زندگی می‌کنند بله مناسب نیست.

امام جمعه کهگیلویه عدم طراحی درست، نبود فضای مناسب و بکار بردن مصالح بی‌کیفیت را از مشکلات سایت مسکن مهر دهدشت برشمرد و گفت: سال‌هاست به حال خود مانده کی می‌خواهد تکمیل شود چطور می شود گچساران و یاسوج تمام شده اما دهدشت تنها 220 واحد تحویل شده است.

وی اضافه کرد: آقایان مصاحبه می‌کنند می‌گویند ما جشن اختتامیه مسکن مهر را در کهگیلویه و بویراحمد گرفتیم؛ شما اشتباه می‌کنید.

 وحدانی‌فر با انتقاد از عدم نظارت درست بر کار پیمانکاران مسکن مهر خطاب به متولیان افزود: زورتان به چند پیمانکار نمی‌رسد. دست از این معامله بردارید.

وی گفت: مردم در شهر دهدشت خانه اجاره‌ای پیدا نمی‌کنند آقایان در یاسوج در خانه میلیاردی نشسته و نسخه می پیچند.

وحدانی‌فر با بیان اینکه امیدوارم طرح مسکن ملی هم به سرنوشت مسکن مهر در این شهر دچار نشود، تأکید کرد: از رئیس کل محترم دادگستری استان می‌خواهم به عنوان مدعی العموم ورود کند اینها را بیاورد حساب بکشد.

وی گفت:چه معنایی دارد بیش از یک دهه ساختمان 70 متری به مردم تحویل داده نمی‌شود چه اتفاقی افتاده که چند تا پیمانکار را نمی توانند بیاورند محاسبه کنند؟ تا کی مردم دنبال اجاره باشند آنهم قشر مستضعف که امیدوار شدند با مسکن مهر اتفاقی برایشان بیفتد.

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: علاقمند نیستیم در خطبه‌های نماز جمعه برخی از مطالب گفته شود ولی برخی مواقع چاره‌ای نیست.

وی ادامه داد: علت این کار بی تدبیری، بی توجهی و ناکارآمدی مسؤولانی است که وظیفه خود را نمی‌دانند و مسؤولیت دادن به افراد ناتوان و کار نابلد است.

وحدانی‌فر در پایان گفت: پروردگارا این مسؤولان ناکارآمد و نابلد را عاقل بگردان.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتظار برخی برای برجام بایدن اظهار داشت: اینکه برخی وعده کاهش قیمت دلار می‌دهند و منتظر برجام بایدن هستند چیزی جز سراب نیست.

وی اضافه کرد: آیا تجربه نشده است فرقی بین ترامپ و بایدن نیست؟ دشمن دشمن است.

امام جمعه کهگیلویه گفت:بایدن می‌خواهد بدون شفاف سازی مثل اروپای مکار با ژست فریب کارانه ایران را معطل نگه دارد همزمان وعده فریب دهنده دهد و با تنفس مصنوعی به برجام محتضر بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند آیا سیاستمداران این مسئله را نمی‌دانند؟!

وی گفت: دشمن درصدد گروگانگیری برجام هسته‌ای برای برجام های بعدی است.هم بایدن هم بزک کنندگان بدانند ایران تا بیرون راندن امریکا، اعوان و انصارش از منطقه لحظه‌ای ارام نخواهد گرفت.

وحدانی‌فر همچنین در واکنش به دلسوزی امریکا برای ارسال واکسن کرونا به ایران تصریح کرد: اگر واکسن موفقی دارند چرا برای مردم خودشان استفاده نمی کنند؟دشمن می‌خواهد جامعه ما را موش ازمایشگاهی خود قرار دهد.

وی گفت: امریکا همان است که ستاد اجرایی فرمان امام را به خاطر ساخت واکسن کرونا تحریم کرد.عقل می‌گوید به ظرفیت داخلی و اعتماد به جوانان نخبه پزشکان توانمند چنگ بزنیم و حمایت کنیم.


انتهای پیام/82016
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول