اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زلزله ۵.۶ ریشتری سی‌سخت بدون تلفات جانی/تخریب کلی 15 درصد منازل مسکونی+عکس

تمانی نانوایان سطح شهر تعطیل بوده و هیچگونه واحد صنفی باز نمی باشد و مسئولان بایستی هر چه زودتر به فکر برطرف کردن و تامین مایجتاج ضروری مردم باشند.

زلزله ۵.۶ ریشتری سی‌سخت بدون تلفات جانی/تخریب کلی 15 درصد منازل مسکونی+عکس

کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار استان کهگیلویه و بویر احمد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: خوشبختانه زلزله شب گذشته در شهر سی‌سخت تلفات جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه ستاد بحران را در شهر سی‌سخت تشکیل خواهیم داد تا به ارزیابی میزان خسارت‌ها پرداخته شود افزود: در حال حاضر آب و برق و گاز این شهر مشکلی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که از روستاها چه خبری دارید و آیا مشکل جدی وجود دارد خاطرنشان کرد: در روستاها نیز زلزله خرابی‌هایی به بار آورده اما خوشبختانه تلفات جانی نداشته‌ایم.

به گزارش فارس آن چه که در سطح شهر دیده می‌شود خسارت بالا به منازل مسکونی است همچنین بیشتر دیوار باغات سطح شهر فرو ریخته است.

جلسه ستاد بحران استان تا ساعتی دیگر با حضور مسئولان استان برگزار می شود.

گزارش میدانی خبرنگار فارس حاکی از آن است که تمانی نانوایان سطح شهر تعطیل بوده و هیچگونه واحد صنفی باز نمی باشد؛ مسئولان هر چه زودتر به فکر برطرف کردن و تامین مایجتاج ضروری مردم باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبرنگار فارس گفت:کل مصدومین زلزله تا صبح امردز 47 بوده و امور درمانی و مداوای حادثه دیدگاه در شرایط تثبیت قرار دارد و هیچ گونه مشکلی در این زمینه نیست، ضمناً برخی از مصدومان حادثه به یاسوج منتقل شده‌اند.

محمد محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگلویه و بویر احمد به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: طبق برآورد اولیه، بین 10 تا 15 درصد منازل مسکونی سی سخت مرکز شهرستان دنا به طور کامل تخریب شده است و هیچ گونه واحد مسکونی بدون آسیب در سی سخت و 78 روستای تابعه نداریم.

شهردار سی سخت هم به فارس گفت که زیرساخت های شهری از قبیل شبکه آب شرب آسیب جدی دیده و 70 درصد دیوار خانه‌های پیرامون شهر و نیز 40 درصد منازل قدیمی و فرسوده دچار ریزش شده است. 

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول