اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حضور نایب رئیس مجلس و 5 مسئول کشوری در سی‌سخت به دعوت نماینده بویراحمد

رئیس دفتر نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از حضور نایب رئیس مجلس و 5 مسئول کشوری در سی‌سخت به دعوت نماینده بویراحمد خبر داد.

حضور نایب رئیس مجلس و 5 مسئول کشوری در سی‌سخت به دعوت نماینده بویراحمد

سجاد نوبهار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به جد و به صورت شبانه‌روزی به دنبال پی‌گیری مشکلات و رفع آلام مردم زلزله زده شهر سی‌سخت است.

وی با بیان اینکه تمام وقت نماینده در این روزها به پی‌گیری مشکلات زلزله‌زدگان در ابعاد مختلف اختصاص داده شده افزود: همچنین رایزنی‌های گسترده‌ای برای کمک سازمان‌ها و دستگاه‌ها و مجموعه‌های دولتی به زلزله‌زدگان سی‌سخت از سوی دکتر مهدی روشنفکر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس دفتر نماینده 3 شهرستان استان در مجلس ادامه داد: به همین منظور و برای پی‌گیری ابعاد مختلف زلزله علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه همتی و تابش مدیرعامل هلال‌احمر و رئیس بنیاد مسکن و عبوری معاون وزیر راه و دکتر جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور و نجار رییس ستاد بحران کشور به سی‌سخت سفر می‌کنند تا پی‌گیر مشکلات مردم این شهر باشند.

به گزارش فارس مهدی روشنفکر همچنین پی‌گیر سفر نمایندگان عضو کمیسون عمران به شهر سی‌سخت بود که روز گذشته این سفر صورت گرفت.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول