اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام جزئیات محدودیت‌های شب‌های قدر در کهگیلویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در فضای مسقف حداکثر تا 45 دقیقه مجاز است.

اعلام  جزئیات محدودیت‌های شب‌های قدر در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید علی ولایتی‌نسب امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه جزئیات محدودیت‌های شب‌های قدر را تشریح کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: شرایط کرونایی و وضعیت شهرستان ایجاب می‌کند امسال شب‌های قدر متفاوت با سال‌های گذشته برگزار شود.

وی ادامه داد: در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از انتقال ویروس اولین پینشهاد ما ماندن در خانه و دنبال کردن مراسم احیا از رسانه‌ها است.

ولایتی‌نسب تصریح کرد: برگزاری مراسم شب‌های قدر در مکان‌های مسقف حداکثر تا 45 دقیقه و در فضای آزاد تا 2 ساعت مجاز است.سخنرانان با تکیه بر آیات، قصص، عبرت‌ها و روایات به صورت مختصر و مفید مطالب خود را ارائه دهند.

وی افزود: در راستای جلوگیری از تجمعات کرونایی برپایی سفره افطار در محل برگزاری مراسم احیا ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه سلامت جامعه به عنوان عبادت باید مهم باشد، افزود: هر مراسمی که در آن ناقل ویروس و ضرر به جان کسی باشد و مسایل اجتماعی در آن لحاظ نشود عبادت بی ارزش است.

حجت‌الاسلام ولایتی‌نسب افزود: اولین عبادت در شب‌های قدر مراقبت از سلامت جامعه و حفظ جان همنوعان است عبادت تا وقتی که اضرار بر جان مردم باشد اهمیت ندارد.

وی با اشاره به اهمیت و فضایل شب‌های قدر گفت: اهمیت و عظمت ماه رمضان به نزول قرآن و ضیافت الهی است در شب قدر روح قران بر قلب پیامبر نازل شد و در این شب‌ها مقدرات سالانه انسان تعیین و امضا می‌شود بنابراین از فیوضات این شب‌ها محروم نشویم.

 

انهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول