اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درخشش دانش آموزان دهدشت در جشنواره خوارزمی

معاون آموزش متوسطه دهدشت گفت:دانش آموزان دهدشتی در هفتمین جشنواره خوارزمی هفت مقام اول تا سوم کسب کردند.

درخشش دانش آموزان دهدشت در جشنواره خوارزمی

محمد حسین جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: دانش‌آموزان دهدشت در هفتمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان خوش درخشیدند.

معاون آموزش متوسطه دهدشت کسب یک مقام اول، چهار مقام دوم و دو رتبه سوم را از افتخارات دانش آموزان دهدشت در این جشنواره اعلام کرد.

جمشیدی افزود: در فرایند برگزاری این جشنواره  نفرات اول تا سوم محورهای شش گانه در مدارس به سطح شهرستان رسیده و در سطح شهرستان در رقابتی نزدیک نفرات برتر انتخاب و به مرحله استانی راه یافتند.

وی ضمن تقدیر از همراهی مدیر و کارکنان اداری آموزش و پرورش دهدشت و حسن همکاری و تعامل سازنده مدیران مدارس گفت: دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری در آینده نزدیک جهت معرفی برترین‌ها رقابت خواهند کرد.

جمشیدی گفت: در محور ادبیات فارسی زهرا فاطمی از مدرسه دخترانه شاهد رتبه اول، آیناز ظفر از مدرسه مهدیه سوق مقام دوم و حسین آذری نژاد از مدرسه جوادیه مقام دوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: رتبه دوم در محور زبان انگلیسی به فاطمه سیدی پور و فائزه پاکیزه از دبیرستان دخترانه شاهد و مقام سوم این محور به عسل نیک خو و مهسا سعیدیان از دبیرستان غیر دولتی شمس رسید.

به گفته جمشیدی در محور پژوهش فاطمه آذرکیش و پردیس آموس از دبیرستان دخترانه شاهد مقام دوم و  عرفان برقک و کورش پرندوار از دبیرستان پسرانه شاهد مقام سوم را بدست آوردند.

وی گفت: آرزو رشیدیان و شقایق دمشناس از دبیرستان شمس نیز در محور دست سازه به مقام سوم رسیدند.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول