اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بستری 21 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 736 نفر خبر داد و گفت: هم‌اکنون 21 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

بستری 21 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدانپناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 736 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه چهار هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون 404 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 165 نفر مبتلای قطعی و 21 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 52258 مورد گزارش شده است.

یزدانپناه گفت: از 704 جواب نمونه pcr  دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 45 درصد موارد مثبت بودند و به ترتیب در بویراحمد، گچساران، بویراحمد و بهمئی بیشترین موارد مثبت را داشتند. همچنین از 209 نمونه تست سریع در استان انجام شد که 25 درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در کهگیلویه و چرام بودند.

دکتر یزدان پناه خاطرنشان کرد: با توجه به مشاهده سویه دلتای این ویروس موسوم به کرونای هندی در استان و سرعت بسیار زیاد سرایت آن و درگیری سنین پایین، باید در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص رعایت فاصله ۱.۵ متری، زدن ماسک و کاهش دورهمی دقت شود تا بتوانیم این خیز را مهار کرده و وارد وضعیت بحرانی تر نشویم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول