اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از احکام سنگین قضایی برای مدیران تا خودسوزی فرزند شهید/دستگاه‌هایی که توپ را در زمین هم می‌اندازند!

به دلیل همین استخدام‌ها ابتدا احکام سنگینی مثل شلاق برای برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد صادر گردید و دست آخر این اتفاق ناخوشایند خودسوزی رخ داد تا بار دیگر نام کهگیلویه و بویراحمد بر سر زبان‌ها بیفتد.

از احکام سنگین قضایی برای مدیران تا خودسوزی فرزند شهید/دستگاه‌هایی که توپ را در زمین هم می‌اندازند!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ استخدام‌های فله‌ای، طایفه‌ای و منطقه‌ای در ۸ سال اخیر نهایتاً به خودسوزی یک فرزند شهید در یاسوج ختم شد استخدام‌هایی که با انجام آن‌ها آبروی استان کهگیلویه و بویراحمد به سخره گفته شد.

به دلیل همین استخدام‌ها ابتدا احکام سنگینی مثل شلاق برای برخی مدیران استان صادر گردید و دست آخر این اتفاق ناخوشایند خودسوزی رخ داد تا بار دیگر نام کهگیلویه و بویراحمد بر سر زبان‌ها بیفتد.

به گزارش فارس؛ مدیرکل سابق بنیاد شهید استان که توسط قاضی‌زاده هاشمی عزل شده توپ را به زمین جهاد کشاورزی انداخته و استدلال‌هایی آورده که این دستگاه قرارداد مرحوم روح الله پرازیده را لغو کرده در مقابل الیاس تاج الدینی رئیس کنونی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد هم می‌گوید: 

الیاس تاج‌الدینی در همین زمینه گفت: طرح کارورزی یک طرح موقت است و مرحوم پرازیده حتی قبل از اتمام دوره کارورزی، جهاد کشاورزی را ترک کرد و بعد از آن هم هیچ درخواست اشتغالی نداشت. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاریخ اتمام کارورزی مرحوم پرازیده ۱۷ فروردین ۹۷ است که بنده حدود ۴ ماه بعد مسئولیت گرفتم. 

تاج‌الدینی در ادامه صحبت‌هایش به صحبت‌های اخیر مدیرکل سابق بنیاد شهید اشاره کرد و توضیح داد: اگر واقعا آقای موسوی این حرف‌ها را زده باشد و رسانه‌ها شیطنت نکرده باشند، باید بگویم آقای موسوی در این شرایط دنبال فرافکنی و عدم پاسخگویی در محاکم قضایی است و برای همین، جهاد را مقصر قلمداد می‌کند.

وی گفت: بنیاد شهید مرحوم پرازیده را به عنوان کارورز معرفی کرده که بعد از اتمام دوره کارورزی طبق قانون فعالیت آن‌ها به پایان می‌رسد و معلوم نیست که مدیرکل معزول بنیاد شهید کدام قرارداد را می‌گوید لغو کردند؛ اصلا قراردادی نبوده و حتی حقوق این افراد کارورز را خود بنیاد شهید پرداخت می‌کرد.

تاج‌الدینی اضافه کرد: طبق صورتجلسه‌ای که در دوره مدیریت من هم نبود، قرار شد بنیاد شهید مجوز استخدام آن‌ها را بگیرد که این اتفاق نیفتاد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خود را مدیون خانواده شهدا دانست و تاکید کرد: از هیچ تلاشی برای اشتغال و رفاه این قشر گرانقدر دریغ نخواهم کرد. 

وی به مدیرکل عزل شده بنیاد شهید توصیه کرد که بدون سند و مدرک حرف نزند هر چند گویا برخی رسانه‌ها صحبت‌های او را تحریف کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول