اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ثبت‌نام ۲۲ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در طرح نهضت ملی مسکن/ راه و شهرسازی رتبه نخست کشور شد

مدیرکل راه و شهرسازی از کسب رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد استان‌ها در طرح اقدام ملی و نهضت مسکن خبر داد.

ثبت‌نام ۲۲ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در طرح نهضت ملی مسکن/ راه و شهرسازی رتبه نخست کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک اقبالی گفت: در جلسه‌ای که در وزارت راه و شهرسازی و با حضور وزیر و معاونین وزارت برگزار شد استان کهگیلویه و بویراحمد در شاخص ارزیابی اقدام ملی و جهش تولید در کشور رتبه اول را به دست آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مهمترین شاخص‌های ارزیابی شامل تعداد متقاضیان تعیین تکلیف شده، تعداد متقاضیان تخصیص یافته، تعداد واحدهای دارای قرارداد با سازنده و تعداد واحدهای دارای پروانه ساختمان  بوده است.

وی افزود: تعهد استان در این طرح  ۱۹۵۰ واحد است که ۱۰۰۰ واحد در یاسوج و توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۹۵۰ برای سایر شهرستان و توسط بنیاد مسکن احداث می‌شود‌.

نیک‌اقبالی در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی در شهر یاسوج گفت: سایت ارم با ۲۰۰ واحد شروع شده سایت جهاد را شروع خواهیم کرد،  در گچساران سایت ۲۸۸ واحدی را بنیاد مسکن شروع کرده سایت دوم هم قرعه کشی شده و در دهدشت کارهای انجام شده است.

نیک‌‌اقبال با بیان اینکه تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن ۸ هزار و ۶۹۰ ثبت نام که دو هزار نفر واجد شرایط بودند، افزود:  ۸۰۰ نفر آورده داشته‌اند، کار شروع شده و نام  ۷۵۲ نفر در پروژه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۲ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن گفت: نخبگان علمی، معلولان جسمی و حرکتی و کسانی که ۶ سال سابقه سکونت در آن منطقه را دارند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، ضمن اینکه شرایط ثبت‌نام مجردها فراهم شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول