در غسالخانه دهدشت چه خبر است؟!+فیلم
وضعیت غیر بهداشتی غسالخانه آرامستان دهدشت باعث نارضایتی مردم و داغدیدگان شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلوبه، بدرقه مسافران سفر آخرت از منزل تا خانه ابدی طی مراحل مختلف صورت میگیرد؛ از انتقال به غسالخانه تا غسل و کفن و تشییع و خاکسپاری باید در کمال احترام انجام شود تا صاحبان عزا علاوه برمصیبت از دست دادن عزیز دغدغه دیگری نداشته باشند. نبود امکانات کافی و نیز ضعف خدماتدهی واحد غسالخانه آرامستان دهدشت اما زخم دیگری بر دل داغدیدگان میگذارد. زیر ساختهای مختلف برای پاسخگویی به نیاز شهر وجود ندارد تا جایی که غسالخانه برادران و خواهران مجزا نیست سردخانه ظرفیت کافی برای نگه داشتن اجساد ندارد و به گفته نگهبان غسالخانه گاهی در هر کشوی سردخانه دو میت به سختی جای داده میشود. وضعیت غسالخانه شهر ۷۰هزار نفری در شأن مردم نبوده و معلوم نیست شهرداری دقیقا چه خدماتی در این واحد ارائه میدهد. در فیلمی که گویای همه مشکلات است مسوولان شهری باید خجالت بکشند و از شهروندان به خاطر این معضل اسفبار عذرخواهی کنند. البته شهری که هنوز شهردار نیست انتظار ارائه خدمات مطلوب در هیچ واحدی معقول به نظر نمیرسد. میطلبد امام جمعه، فرماندار و دیگر مسوولان برای رسیدگی فوری به وضعیت غسالخانه چارهاندیشی کنند. انتهای پیام/۸۲۰۱۶
07:51 - 18 آذر 1400