اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری چند نفر مرتبط با ضد انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد

چند نفر از مرتبطین ضد انقلاب و معاندین در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.

دستگیری چند نفر مرتبط با ضد انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،، به تازگی خبری تحت عنوان دستگیری چند نفر از مرتبطین ‌ضد انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

 متأسفانه عده‌ای که با ضد انقلاب مرتبط هستند. اغلب از این مطالبه گری‌های صنفی و مردمی سوء استفاده می‌کنند و هدفی جزء هم بدنام و متشنج کردن فضا ندارند و مطالبه‌گری‌ها را به حاشیه می‌برند.

 هنگام مطالبه گری صنفی گروهی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برخی با نفوذ بین این گروه‌های مطالبه گر، با ضد انقلاب همکاری می‌کردند و به دنبال این بودند که جو کشور و استان را متشنج کنند.

 به تازگی خبری تحت عنوان دستگیری چند نفر از مرتبطین ضد انقلاب در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. این افراد با عناصر خارج نشین و ضدانقلاب ارتباط برقرار می‌کردند و قصد برهم زدن نظم عمومی در استان را داشتند که با درایت نیروهای استان دستگیر شدند.

این افراد با نفوذ در بین گروهی از مطالبه‌گران استان قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشتند. افراد دستگیر شده با عناصر خارج نشین و معاند در ارتباط بودند و قصد ایجاد اغتشاش و ناآرامی در استان را داشتند.

این روش به رویه معمولی جریان ضد انقلاب تبدیل شده که در هر نقطه از کشور مردم با شعارهایی کاملاً سالم و در چارچوب بدنبال مطالبات خود هستند، بلافاصله چند نفر که وابستگی جریانی به معاندین دارند شعارهای هنجارشکنانه می‌دهند یا به اموال عمومی آسیب می‌زنند تا تجمع را ضد نظام جلوه دهند.

اما مردم همواره باید نسبت به این عناصر به هوش باشند و با رعایت قانون آتش به خرمن دشمن نیندازند و هر خبر، فیلم و کلیپی را بدون صحت و سقم آن قبول نکنند.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول