اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مدرسه تابستانی برای دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد دایر خواهد شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدرسه تابستانی برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد دایر خواهد شد.

مدرسه تابستانی برای دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد دایر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:مدرسه تابستانی برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد دایر خواهد شد.

وی افزود: در راستای جبران افت یادگیری و تعمیق و تثبیت آن برای مدرسه تابستانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از اول تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه ادامه می‌یابد.

سید جلال رحیمی بیدک با بیان اینکه این طرح برای جبران افت تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تمام دانش آموزان دوره اول که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در درس فارسی، ریاضی و علوم دارای سطوح عملکرد تحصیلی " قابل قبول"، "نیاز به آموزش" و "تلاش بیشتر" هستند مشمول این برنامه جبرانی می‌شوند.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت:«تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان، حمایت از دانش آموزان لازم‌التوجه و کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل»، به ویژه در پایه‌های اول و دوم ابتدایی مهم ترین اهداف این طرح هستند.

رحیمی شناسایی دانش آموزان مشمول طرح و ثبت‌نام آنها در سامانه همگام، تعیین پایگاههای آموزش تابستانه، اطلاع رسانی و آموزش اولیا دانش آموزان و تجهیز مدارس گروه هدف را از فرآیند اجرایی این طرح بیان کرد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول