اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۶۰۷ ماموریت توسط ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری گچساران

مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۶۰۷ مورد مأموریت توسط ایستگاه‌های آتش نشانی 1 و 2  شهرداری گچساران انجام شده است.

اجرای ۶۰۷ ماموریت توسط ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری گچساران

کامبیز افشین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ایستگاه‌های آتش نشانی ۱ و ۲ در گچساران تاکنون به خوبی به وظایف خود عمل کردند.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه ۶۰۷ مورد مأموریت توسط ایستگاه های آتش نشانی 1 و 2  شهرداری گچساران انجام شده است.

مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران تصریح کرد: از این تعداد ماموریت انجام شده ۲۹۹ مورد آتش سوزی مزارع ومنازل شخص واماکن تجاری، ۱۵۱ مورد زنده گیری مار و حشرات موذی و گربه و سگ و ۵۴ مورد عملیات حوادث گوناگون اعم از سیل و زلزله بوده است.

افشین پور عنوان کرد: از همین تعداد ماموریت در همین مدت زمان عنوان شده ۱۰۳ مورد نیز مربوط به تصادفات جاده ای و امداد و نجات اعم از گیر افتادن در آسانسور، درآوردن انگشتر، بازکردن قفل درب منازل اختصاص یافته است.

وی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۳ نفر مرد در حوادث جاده ای  وداخلی رخ داده در گچساران فوت کردند.

مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران خاطرنشان کرد: در حوادث رخ داده از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه ۲۶ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۹ نفر مرد و ۷ نفر زن بودند.

افشین پور کرد: به شهروندان توصیه می شود حتما در منزل و یا محل کار و خودروهای خود کپسول های اطفای حریق آتش نشانی را تهیه کنند و هنگام خروج از منزل شیر اصلی گاز را ببندند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما شهروندان دودکش های بخاری و وسایل گاز سوز را کنترل کرده و در صورت بروز حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول