اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب| سیمان تولید کهگیلویه و بویراحمد به‌نام استان صادر شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیمان از گمرک استان صادر شد.

خبر خوب| سیمان تولید کهگیلویه و بویراحمد به‌نام استان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دستگاه‌ها گفت: در آستانه عید نوروز بر بازار استان نظارت دقیقی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم‌های بازرسی دستگاه‌ها منسجم شوند، افزود: نمایشگاه‌های بهاره در تمام شهرستان‌ها در جهت کنترل و مدیریت قیمت‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یک هفته قبل از برپایی نمایشگاه‌ قیمت‌گذاری‌ها شروع شود و تیم قیمت‌گذاری باید تشکیل شود لذا بدون هماهنگی و تعیین قیمت‌ها، هیچ نمایشگاهی برگزار نشود.

وی بیان کرد: فرمانداران نظارت کنند که خودپردازها اگر مشکلی دارند اعلام کنند تا رفع شود که تاکنون در بهمئی و مارگون مشکلاتی وجود دارد و بر تمام زوایای اقتصادی نظارت شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار تن سردخانه در استان بود که در این دولت مجوز ۳۲ هزار تن دیگر صادر شد گفت: با احداث سردخانه‌های از هدر رفت محصولات استان و خسارت به کشاورزان جلوگیری می‌شود.

عسکری همچنین خبر خوبی داشت و گفت: طی چند سال‌های اخیر سیمان استان به نام استان بوشهر صادر می‌شد اما با اقدامات صورت گرفته تاکنون چند تن سیمان از گمرک کهگیلویه و بویراحمد و به نام استان صادر شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول