اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کارکنان رسمی شهرداری هم منتقد وضع یاسوج شدند+ فیلم

کارکنان رسمی شهرداری یاسوج می گویند: فضای سبز در حال از بین رفتن است، معابر و خیابان ها برای رفت و آمد مناسب نیستند و پارک‌ها و سایر فضاها جوابگوی مهمانان و گردشگران نیستند.

کارکنان رسمی شهرداری هم منتقد وضع یاسوج شدند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حال این روزهای شهر یاسوج خوش نیست. پایتخت طبیعت ایران که می بایست علاوه بر جمعیت 250 هزار نفری خود به بخش زیادی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و تعداد بسیار زیادی مسافر و گردشگر خدمات رسانی کند.

دعوای میان شهرداری یاسوج از یک سو با شورای اسلامی این شهر بالا کشیده و تعداد ۴ رای اول شورای اسلامی به مصاف شهردار رفته‌اند آنهایی که حامیان سرسخت شهردار یاسوج بودند اکنون از صف او جدا شده و به صف مخالفین پیوسته‌اند.

در هر جلسه از شورای شهر شاهد جنگ و جدال میان اعضای اکثریت شورا یعنی چهار نفر مخالف در مقابل سه موافق شهردار هستیم البته برخی از اعضای شورای شهر نیز در این میان  به مثابه یک بازیگر حرفه‌ای عمل می‌کنند.

یعنی اینکه نزد افکار عمومی علیه شهردار سخن می‌گویند و هنگام رای گیری و یا استیضاح شهردار موضع دیگری دارند.

اعتراض کارکنان رسمی شهرداری یاسوج به عملکردها را اینجا ببینید

این روزها بیش از هرز زمان دیگری شایع شده که برخی اعضای شورای اسلامی با معرفی نیروهای خود به عنوان معاون و یا کارشناس و یا هر مسئولیت دیگر با سهم خواهی از شهردار به دنبال بهره بردن از وضعیت و فضای کنونی هستند بدون اینکه مردم و شهر را مدنظر قرار دهند.

کارمندان رسمی شهرداری یاسوج می‌گویند: فضای سبزی که در حال از بین رفتن است و یا معابر و خیابان هایی که دیگر وضعیتی برای رفت و آمد ندارند پارک‌ها و سایر فضاهایی که به هیچ وجه جوابگوی مهمانان و گردشگران نیست و یا آبشار یاسوج که اوضاعی ندارد این‌ها باعث شده گلایه های بسیاری از سوی مردم و گردشگران به گوش برسد.

به همین خاطر در تازه‌ترین انتقادات صورت گرفته کارمندان رسمی شهرداری یاسوج با حضور در کنار درب شهرداری اعتراض شدید خود را نسبت به وضعیت کنونی اعلام کردند.

آنها می گویند هیچ کدام از قسمت های شهرداری یاسوج اوضاعی ندارد حقوق هایی که به درستی پرداخت نمی شود، درختان و فضای سبزی که در حال خشک شدن است معابری که دیگر حرفی برای گفتن نیست.

آنها می خواهند که به این وضعیت پایان داده شود آنها همچنین درخواست انحلال شورای شهر یاسوج را می‌دهند چرا که می گویند با وضعیت فعلی و با تقابل هایی که ایجاد شده تنها راه نجات مردم شهر یاسوج فقط و فقط انحلال شورای اسلامی این شهر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول