دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۷
۲۱:۰۲  -  ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
افزایش 8 درصدی رضایتمندی مشترکین گاز طبیعی در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: بررسی و تحلیل داده‌های طرح افکار سنجی در دو سال پیاپی 97 و 98 در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد که در کل میزان رضایتمندی مشترکین و ذینفعان شرکت گاز طبیعی در کردستان 8 درصد رشد مثبت داشته است.

افزایش 8 درصدی رضایتمندی مشترکین گاز طبیعی در کردستان

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بسیاری از سازمان‌هایی که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند علاقمندند که میزان رضایت یا وفاداری مشتریان خود را بسنجند تا بتوانند برای تامین خواسته‌های آنان برنامه‌ریزی صحیحی انجام دهند.

وی گفت: طرح نظرسنجی از ذینفعان هر سال توسط واحد روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان و با بکارگیری مشاوران خبره در این زمینه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و پس از تحلیل نتایج، اقدامات اصلاحی برای افزایش سطح رضایت‌مندی از ذینفعان تعریف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نتایج طرح سنجی را اینگونه توصیف کرد: تحلیل داده‌های بخش‌های مختلف طرح نظرسنجی در سطح استان نمایانگر این است که در بخش مشترکین و جامعه 80 درصد، در بخش متقاضیان و مراجعان 93 درصد و در بخش کارکنان 73 درصد رضایت وجود داشته است.

فعله‌گری افزود: بررسی و تحلیل داده‌های دو سال پیاپی 97 و 98 در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد که در کل رضایتمندی 8 درصد رشد مثبت داشته است.

وی ادامه داد: رضایت مشتری معمولا پس از دریافت سرویس و یا مصرف یک محصول ایجاد می‌شود که ممکن است راضی یا ناراضی باشد در واقع رضایت، یک احساس مثبت در مشتری است که پس از استفاده از محصول یا دریافت خدمت ایجاد می‌گردد این احساس رابطه مستقیمی با سطح انتظارهای مشتری و همچنین کیفیت محصول یا خدمت دارد.

انتهای پیام/2330/83

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
پر بازدید ها
    پر بحث ترین ها
      بیشترین اشتراک
        بازار globe
        اخبار کسب و کار globe
        همراه اول