اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۳ پرواز به پروازهای هفتگی سنندج اضافه می‌شود

استاندار کردستان از افزایش ۳ پرواز در هفته به پروازهای فرودگاه سنندج خبر داد و گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در فرودگاه سنندج از هفته آینده در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه دایر می‌شود.

۳ پرواز به پروازهای هفتگی سنندج اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان اظهار کرد: در کردستان جای کار بسیار زیادی دارد که باید تمام مدیران تلاش کنند چرا که این استان عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد. 

استاندار کردستان گفت: مناطق و محلاتی در مرکز شهر وجود دارد که شرایط بسیار نامساعدی دارد و وقتی آنها را می‌بینم احساس شرم می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: کردستان در زمینه بازسازی بافت فرسوده باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

مرادنیا افزود: موضوع بازآفرینی شهری در کردستان با دلسوزی دنبال می‌شود.

وی گفت: پیاده‌راه فردوسی سنندج یک کار بر زمین مانده بود که بیش از 3 تا 4 سال رها شده بود و بلاخره امسال کلید خورد و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ظرف 60 روز آینده به اتمام می‌رسد.

استاندار کردستان تصریح کرد: انبار غله از دیگر پروژه‌هایی است که باید هرچه سریع‌تر شروع شود چرا که یک فضای بسیار مناسب در بهترین نقطه شهر تقریبا بلااستفاده باقی‌ مانده است.

وی افزود: این پروژه با توجه به وسعتی که دارد نیاز دارد که دستگاه‌ها در سطح کلان به اجرای این پروژه کمک کنند.

مرادنیا خواستار شروع پروژه انبار غله سنندج شد و گفت: نباید اجازه دهیم اجرای این پروژه بیش از این به آینده موکول شود.

وی اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به انبوه‌سازان می‌توانیم چند نقطه از شهر را بازآفرینی و به نوعی امیدآفرینی در سطح جامعه را صورت دهیم.

وی در ادامه خواستار تخصیص سهیمه قیر بیشتری به استان شد و گفت: پروژه‌های نیمه تمامی که از سال 97 باقیمانده 80 میلیارد تومان قرارداد دارد که امیدواریم در خصوص اعتبارات استانی 40 میلیارد تومان اختصاص پیدا کند تا پروژه‌ها تکمیل شود.

وی از سرگیری پروازها در فرودگاه سنندج خبر داد و افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در فرودگاه سنندج از هفته آینده در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه دایر خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول