اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ستاری در کردستان: پیشینه کارآفرینی در منطقه به ارتقای توسعه اقتصاد دانش بنیان کمک میکند

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: نیروی انسانی خوب و خلاق در کردستان و پیشینه کارآفرینی در این منطقه به ارتقای توسعه اقتصاد دانش بنیان کمک خواهد کرد.

ستاری در کردستان: پیشینه کارآفرینی در منطقه به ارتقای توسعه اقتصاد دانش بنیان کمک میکند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و هیئت همراه برای بازدید از چند طرح  و افتتاح پروژه‌های دانش بنیان تولیدی، دقایقی پیش وارد کردستان شد.

وی با بیان اینکه پیرو سفر قبلی به کردستان پیگیر توسعه اقتصاد دانش بنیان در این استان هستم افزود: کردستان پارک فناوری نسبتا موفقی دارد و باید زیرساخت‌های آن تقویت شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه صنایع خلاق می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی استان شود، گفت: نیروی انسانی خوب و خلاق در کردستان و پیشینه کارآفرینی در این منطقه به ارتقای توسعه اقتصاد دانش بنیان کمک خواهد کرد.

در این سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور پس از ورود به سنندج  از پارک علم و فناوری و دفتر خدمات شهر هوشمند این شهر بازدید می‌کند.

همچنین رونمایی از تولید افزودنی‌های شیمیایی و پلیمری، افتتاح مرکز شتابدهی صنایع خلاق، مرکز شتاب‌دهی ژین و مرکز گیم و انیمیشن مریوان به صورت مجازی و حضور در آئین آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری، از دیگر برنامه‌های این مقام مسئول در سنندج است.

 معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به کردستان ساختمان جدید مرکز رشد دانشگاه کردستان را افتتاح و از پیشرفت شتابدهنده ژوری مانگ، شرکت دانش بنیان آتیلا ارتوپد، محصولات فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی کردستان بازدید به عمل می‌‌آورد.

گفتنی است در پایان این سفر یک روزه دکتر ستاری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سنندج دیدار و جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید با حضور وی و مدیران ارشد استان در استانداری کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول