اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

320 پروژه عمرانی در کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: 320 پروژه عمرانی تا پایان هفته دولت در استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

320 پروژه عمرانی در کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

شهرام ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:‌ 320 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ‌برای اجرای این طرح‌ها بیش از 55 میلیارد و 684 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بخش خصوصی و خیرین هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان افزود: 258 پروژه از این تعداد با اعتبار بیش از 412 میلیارد تومان افتتاح و 62 طرح با اعتباری بیش از 144 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: در مجموع این میزان اعتبار برای طرح‌های عمرانی، زیربنایی، خدماتی 19 دستگاه اجرایی استان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه اداره‌کل ورزش و جوانان، شرکت مخابرات، شرکت گاز، شهرداری سنندج، راه و شهرسازی، شرکت توزیع برق، شرکت ارتباطات و زیرساخت از مهم‌ترین دستگاه‌های اجرایی استان هستند که بیشترین حجم اعتبارات هزینه شده را به خود اختصاص داده‌اند.

ملکی در پایان تصریح کرد: افتتاح سالن ورزشی 6 هزار نفره 22 گلان سنندج، افتتاح تقاطع غیرهمسطح بلوار کردستان شهر سنندج، افتتاح مرکز فرهنگی و هنری شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج، گازرسانی روستایی، احداث و توسعه سایت‌های پوشش تلفن همراه، احداث و بهسازی  و آسفالت محورهای مواصلاتی و بهره‌برداری پایاب سد سورال از مهم‌ترین طرحها و پروژه‌های عمرانی افتتاح و بهره‌برداری شده در هفته دولت امسال است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول