اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انهدام باند بزرگ سارقان موتورسیکلت در سنندج

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: باند بزرگ سارقان موتورسیکلت در استان منهدم شد.

انهدام باند بزرگ سارقان موتورسیکلت در سنندج

عبدالله فاتحی در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهار کرد: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت، دوچرخه مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسائی 4 سارق موتورسیکلت که با تشکیل باند اقدام به سرقت و فروش موتورسیکلت در این شهرستان می کردند شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی طی اقدامی غافلگیرانه با حضور در مخفیگاهشان موفق به دستگیری 4 سارق و کشف 6 دستگاه موتورسیکلت 6 دستگاه دوچرخه گران قیمت شدند.

فاتحی تصریح کرد: پس از ساعتها کار تخصصی کارشناسان پلیس آگاهی موفق به بازخوانی شماره تنه و موتور موتورسیکلتهای توقیفی شده و پس از استعلام از سامانه، محل سرقت و مالکین آنها که مورد سرقت واقع شده بودند مشخص که باهماهنگی مراجع قضائی موتورسیکلت های مکشوفه به پارکینک منتقل 2 نفر مالخر دراین رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: اموال کشف شده از آنها تحویل مالباختگان شد و متهمان پس از تکمیل پرونده روانه زندان شدند.

اعتراف سارق سابقه دار به 32 فقره سرقت در سنندج

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان در ادامه افزود: در پی افزایش سرقت از خانه باغ ها در محدوه شهرستان سنندج، موضوع شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

فاتحی گفت: با رصد اطلاعاتی و بهره گیری از روش های خاص پلیسی و بررسی های میدانی در جغرافیای محل جرم، سارق حرفه ای و سابقه دار حین سرقت از یک خانه باغ در اطراف شهر سنندج شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

وی افزود: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس اگاهی منتقل و در تحقیقات تخصصی صورت گرفته به 32 فقره سرقت از خانه باغ ها و سیم های کابل برق اقرار و اعتراف کرد  اموال  مسروقه را به یک مالخر در سطح شهر به فروش رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با اشاره به دستگیری مالخر و کشف مقادیری اموال مسرقه از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول