اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

71 بیمار جدید به جمع مبتلایان به کرونا در کردستان اضافه شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 71 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

71 بیمار جدید به جمع مبتلایان به کرونا در کردستان اضافه شد

 فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با یادآوری شناسایی 71 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر 398 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود: هم‌اکنون در سنندج 254 نفر، سقز 36 نفر، مریوان 20 نفر، قروه 30 نفر، بیجار 19 نفر، کامیاران 16 نفر، دیواندره 7 نفر، بانه 15 نفر و دهگلان 1 نفر در اثر ابتلای به کویید19 در مراکز درمانی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آمار تعداد بیماران کرونایی بستری بخش ویژه (آی‌سی‌یو) را 95 نفر اعلام کرد.

رضاعی از مرگ 3 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 970 نفر عنوان کرد.

به گفته وی، تا امروز، 369 نفر در سنندج، 171 نفر در سقز، 66 نفر در قروه، 65 نفر در کامیاران، 81 نفر در بانه، 57 نفر در دیواندره، 44 نفر در بیجار، 98 نفر در مریوان، 16نفر در دهگلان و 3 نفر بیمار مبتلای به کرونا در سروآباد جان ‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول