اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ایجاد محیط امن توأم با آرامش اولویت پلیس است/مقابله با سرقت یک مطالبه عمومی است

رئیس پلیس آگاهی ناجا مقابله با سرقت را یک مطالبه عمومی دانست و گفت: تمام تلاش ما بر این است که خواسته و مطالبات به جا و به حق مرم را برآورده کنیم تا مردم در یک محیط امن و توام با آرامش زندگی کنند.

ایجاد محیط امن توأم با آرامش اولویت پلیس است/مقابله با سرقت یک مطالبه عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد قنبری ظهر امروز در نشست تخصصی با رئیس پلیس آگاهی و روسای ادارات پلیس آگاهی استان کردستان، تامین امنیت مردم را ماموریت اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش برای تامین امنیت باید برای خدا و در راه رضای خدا باشد و الحمدالله و با تلاش همکاران، امنیت مطلوبی در سطح کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: دشمن از طریق فضای مجازی با تمام وجود در تلاش است که امنیت روانی مردم را خدشه‌دار کرده و در اذهان مردم ناامنی القا کند، این در حالیست که امنیت مطلوبی در سطح کشور وجود داشته و ضرورت دارد با بهره‌گیری هدفمند از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی نسبت به خنثی کردن این توطئه دشمن تلاش کنیم.    

ضرورت مقابله جدی با سرقت 

رئیس پلیس آگاهی ناجا، یکی از دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب و فرمانده کل قوا در سال جدید را موضوع سرقت و مقابله جدی با آن عنوان کرد و گفت: وقوع سرقت حتی سرقت‌های خرد احساس امنیت در جامعه را کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: افزایش سرقت‌ها علاوه بر کاهش احساس امنیت، امنیت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازد که ارتقاء بهره‌وری اقدامات و ماموریت‌های اجتماعی در راستای طرح مبارزه با سرقت و از طرفی همکاری و پشتیبانی اجتماعی برای تشدید مبارزه سرقت یک ضرورت است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر اینکه سرقت به عنوان یک جرم با توجه به ماهیتش طیف وسیعی از انواع جرایم را شامل می‌شود، تصریح کرد: سرقت از مهمترین جرائم حال حاضر در کشور است و تجربیات نشان می‌دهد استفاده از روش‌های اجتماعی و هوشمندانه در طرح تشدید مبارزه با سرقت بسیار مهم و ضروری است.

اولویت پلیس ایجاد محیط سرشار از آرامش برای مردم است

 قنبری مقابله با سرقت را یک مطالبه عمومی دانست و عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که خواسته و مطالبات به جا و به حق مرم را برآورده کنیم تا مردم در یک محیط امن و توام با آرامش زندگی کنند.

وی با تاکید بر ارتقاء اشراف اطلاعاتی در رده‌های انتظامی، نداشتن اشراف اطلاعاتی را موجب عدم توفیق در انجام ماموریت‌ها دانست و گفت: باید در تمام موضوعات و حوزه‌های ماموریت اشرافیت اطلاعاتی داشته باشیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا، با بیان اینکه مبارزه با سرقت، نیازمند تدبیر، برنامه‌ریزی و تجزیه و تحلیل است، افزود: باید فرماندهان و مدیران، این 3 نکته را در حوزه کاری و در راستای مبارزه با جرایم مورد استفاده قرار دهند.

وی پیشگیری از وقوع سرقت را مستلزم اقدامات پیشگیرانه و مشارکت فعال همه نهادها دانست و تصریح کرد: اقدام به موقع پلیس در کشف سرقت و انواع جرایم منجر به افزایش اعتماد عمومی و جلب مشارکت‌های مردمی می‌شود.

ارتقا سلامت اداری زمینه‌ساز رضایتمندی مردم از پلیس است

قنبری در ادامه ارتقاء سلامت اداری را زمینه‌ساز مقبولیت و رضایتمندی مردم از پلیس عنوان کرد و افزود: تلاش شبانه‌روزی همکاران در راستای برقراری نظم و امنیت برکسی پوشیده نیست ولی نظارت بر این امور باید با حساسیت از سوی فرماندهان و مدیران پیگیری شود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا وضعیت جرایم در استان کردستان را بسیار خوب و مطلوب عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و اینکه دشمنان همواره در پی ایجاد اختلاف در بین مردم این استان هستند، ضرورت دارد در مقابل تهدیدات حداقلی، تمهیدات حداکثری ار در دستور کار قرار دهیم.

وی در پایان بر مقابله جدی با قاچاق اسلحه و قاچاق کالا، بهره‌گیری از ظرفیت سامانه‌ها به صورت ویژه، ارتقاء اشراف اطلاعاتی در رده‌های انتظامی و همچنین حفظ صحنه‌های جرم تاکید کرد.

انتهای پیام/خ/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول