اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف جاسازی 100 کیلوگرم تریاک در هندوانه در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان 100 کیلوگرم تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای در بار هندوانه جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

کشف جاسازی 100 کیلوگرم تریاک در هندوانه در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار کرد: 100 کیلوگرم تریاک که با تبحر خاصی داخل هندوانه جاسازی شده بود توسط ماموران پلیس مواد مخدر استان کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر شده و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه به راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص و آنالیز مواده مخدر در استان گریزی زد و گفت: قبلا ما برای بررسی درصد خلوص و نوع مواد مخدر مجبور بودیم مواد را به تهران و یا سایر استان‌های همجوار بفرستیم ولی الان با ایجاد این ظرفیت و توانایی کار در داخل استان انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: دستگاه‌ها و تجهیزات لازم در این راستا تهیه و آموزش‌های لازم به کارشناسان داده شده است از امروز به بعد درصد خلوص، آنالیز و نوع مواد مخدر در همین آزمایشگاه و در داخل استان انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان آماری از میزان کشفیات مواد مخدر طی سال گذشته در استان هم گریزی زد و افزود: یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی مقابله و مبارزه بی‌امان با مواد مخدر اعم از عمده فروشان، خرده فروشان و معتادی متجاهر است.

آزادی تصریح کرد: همکاران ما در این راستا توانسته‌اند بالغ بر یک‌هزار و 150 کیلوگرم در سال گذشته کشف کنند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/2330/71/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول