اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی در سنندج افتتاح شد

زمین ورزش‌های ساحلی بهاران، گذر ورزش و تندرستی پارک پیشکسوت، پارک دو هکتاری به سبک باغ ایرانی در آبیدر و کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت با حضور جمعی از مسئولان در سنندج افتتاح شد.

چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زمین ورزش‌های ساحلی بهاران، گذر ورزش و تندرستی پارک پیشکسوت، پارک دو هکتاری به سبک باغ ایرانی در آبیدر و کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان در سنندج افتتاح شد.

 زمین ورزش‌های ساحلی بهاران در مساحت یک هزار مترمربع مخصوص ورزش‌های ساحلی از جمله فوتبال، والیبال و هندبال است و در کنار آن نیز مکانی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده که ظرفیت گنجایش 80 خودرو را دارد.

گذر ورزش و تندرستی در پارک پیشکسوت سنندج از دیگر پروژه‌هایی بود که عصر امروز در سنندج افتتاح شد، این گذر ورزشی شامل زمین والیبال، بسکتبال، بدمینتون، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و اسکواش است.

پارک به سبک باغ ایرانی در آبیدر سنندج نیز به بهره‌برداری رسید، این بوستان نخستین باغ ایرانی براساس پارامترهای باغ ایرانی بوده که به منظور توسعه سرانه فضای سبز و جذب فرصت‌های گردشگری در زمینی به مساحت 2 هکتار در مجاورت پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان احداث شده است.

طراحی باغ به صورتی است که امکان برگزاری مراسمات فرهنگی در محل بوستان وجود دارد.

امروز همچنین کارخانه تمام اتوماتیک جدید آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت با قابلیت استفاده از 20 درصد مصالح بازیافت (تراشه آسفالت) برای تامین آسفالت مورد نیاز معابر شهری و پروژه‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌های عمرانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سیستم تغذیه مصالح سرد، سیستم خشک کردن مصالح، سیستم جمع‌آوری غبار و فیلر موجود در مصالح، برج تفکیک و میکس مصالح، کمپرسور هوا، کابین کنترل، پکیج پمپ قیر، سیستم تراشه آسفالت، سیستم خردایش و دیگر تجهیزات جانبی از لوازم امکانات این کارخانه آسفالت است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول