اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

وظیفه همه مدیران خدمت‌گذاری به مردم است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان وظیفه همه مدیران استان را خدمت‌گذاری به مردم دانست.

وظیفه همه مدیران  خدمت‌گذاری به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود الله‌مرادی در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، احداث تونل مریوان، دو بانده کردن جاده سنندج سقز، فرودگاه سقز، انتقال سد آزاد به سنندج را از خدمات ارزشمند دولت در کردستان برشمرد.

دبیر ستاد امر بمعروف و نهی از منکر کردستان گفت: برخی مسوولان با سیاه‌نمایی خدمات دولت و نادیده گرفتن هزینه‌های میلیاردی در بخش‌های مختلف استان در حقیقت در زمین دشمن بازی می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: هر جا به بیرون تکیه کردیم موفقیتی حاصل نشد و هر جا به داخل تکیه کردیم به موفقیت دست یافتیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان وظیفه همه مدیران استان را خدمت‌گذاری به مردم دانست و گفت: برخی مدیران با ایثار و تلاش بی‌وقفه خستگی را خسته کرده‌اند لذا تقدیر و تجلیل از آنها ضروری است.

الله‌مرادی عملکرد صدا و سیمای کردستان در ایام انتخاباتی و موثر در مشارکت مردم را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک کار معروف است اظهار کرد: فعالیت نهادها و‌ادارات جمع‌بندی شده و اداراتی که در جهت حضور حداکثری تلاش کردند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

وی نماینده ولی فقیه در کردستان را مایه افتخار و مباهات استان دانست و گفت: حجت‌الاسلام پورذهبی با روحیه امیدوارانه و بسیجی بیشترین خدمت را داشته‌اند.

به گفته وی، برخلاف سایر دوره‌ها  نیروهای منتخب این دوره انتخابات از نیروهای انقلابی و ارزشی هستند.

وی همچنین افزود: امید است با آغاز بکار دولت جدید، علی‌رغم نومیدی‌ها، امیدی در جامعه و در سطح ملی ایجاد شود و زمینه برای ترویج و اصول و ارزش‌های جامعه فراهم شود.

اننهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول