اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف 32 تن روغن خوراکی در سقز /کشف 8 دستگاه ماینر پیشرفته غیرمجاز در بانه

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: بیش از90 تن برنج و 32 تن روغن نباتی خوراکی احتکار شده در سقز کشف شد که کارشناسان ارزش این مقدار کالا را 50 میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف 32 تن روغن خوراکی  در سقز /کشف 8 دستگاه ماینر پیشرفته غیرمجاز در بانه

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در تداوم تشدید مبازره با احتکار کنندگان اقلام مورد نیاز شهروندان و به دنبال رصد های صورت گرفته مبنی بر احتکار و دپوی روغن خوراکی در 2 انبار در حوزه شهرستان سروآباد، موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی سروآباد موفق شدند طی انجام مأموریتی تعداد 250 حلب روغن خوراکی 5 کیلویی جامد را در هر دو انبار کشف نمایند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک تن روغن خوراکی احتکار شده گفت: در بررسی کارشناسان، ارزش تقریبی روغن های احتکار شده، 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۸ دستگاه ارز دیجیتال در بانه

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح جمع آوری دستگاه‌‌های استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز پس از هماهنگی با مقام قضائی از یک مکان متروکه در سطح شهرستان بانه بازدید و تعداد 8دستگاه ماینر پیشرفته استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر 16 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: تلاش برای دستگیری متهم یا متهمان توسط مأموران انتظامی در دستورکار قرار دارد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه پلیس، دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده به شهروندان توصیه کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

احتکار برنج و روغن نباتی در سقز 

 فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از 120 تن برنج و روغن نباتی احتکار شده به ارزش 50 میلیارد ریال در سقز خبر داد و اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انباری شامل مقادیر قابل توجهی برنج و روغن نباتی خوراکی احتکار شده در سقز شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با همراهی و همکاری اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از90 تن برنج و 32 تن روغن نباتی خوراکی احتکار شده کشف کردند که کارشناسان ارزش این مقدار کالا را 50 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می کند، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

دستگیری 2 نفر سارق با 15 فقره سرقت دوچرخه در قروه 

فرمانده انتطامی استان کردستان همچنین از دستگیری 2 نفر سارق دوچرخه و کشف 15 فقره سرقت دوچرخه در شهرستان قروه خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان قروه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با پیگیری.ها و اقدامات پلیسی همه جانبه نهایتا موفق به شناسایی سارقان شدند و متهمان را دستگیر نمودند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به 15 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند، که محل های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.

کشف 1.2 کیلوگرم مواد مخدر در بیجار
 فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه از دستگیری 7 سوداگر مرگ، کشف یک کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر و جمع آوری 4 معتاد متجاهر در اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و پاکسازی نقاط آلوده در بیجار خبر داد و عنوان کرد: در راستای تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، طرح برخورد با خرده فروشان و پاکسازی نقاط آلوده با عملیات‌های منسجم و هماهنگ به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: با تلاش پلیس، 7 خرده فروش مواد افیونی دستگیر و یک کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر کشف و 4 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول