اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

وزیر کشور: گروهک‌های تجزیه‌طلب پشت اغتشاشات سنندج هستند/ مردم تجزیه‌طلبان و آشوبگران را سر جای‌شان می‌نشانند

وزیر کشور گفت: افرادی که در خیابان برای مردم ایجاد مزاحمت و اغتشاش می‌کنند حمایت‌شده توسط گروهک‌های تروریست تجزیه‌طلب کومله، دموکرات و پژاک بودند که تاریخ بسیار بد و زشتی از مزدوری صدام گرفته تا کشورهای غربی و همکاری با صهیونیست‌ها دارند.

وزیر کشور: گروهک‌های تجزیه‌طلب پشت اغتشاشات سنندج هستند/ مردم تجزیه‌طلبان و آشوبگران را سر جای‌شان می‌نشانند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب سنندج در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: شاهد برخی اغتشاشات در سطح شهر بودیم که هرچند اندک بود اما موجب مزاحمت برای مردم می‌شد.

وی گفت: اینها حمایت شده و برنامه‌ریزی شده توسط گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب کومله، دموکرات و پژاک بودند که تاریخ بسیار بد و زشتی از مزدوری صدام گرفته تا کشورهای غربی و همکاری با صهیونیست دارند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تاریخ گواه کارهای تروریستی و جنایت‌باری که این گروهک‌ها در این خطه انجام داده‌اند است اینها تلاش کردند که در رابطه با اغتشاشات اینجا نقش آفرینی کنند.

وحیدی افزود: آنها این موضوع را که مردم شریف کُرد که حقا جایگاه برجسته‌ای در کشور و نظام دارند به دنبال آرامش و توسعه هستند را بر نمی‌تابند.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور در سفر به کردستان مبالغ هنگفتی را برای توسعه استان پیش‌بینی کردند که بخشی از این مبالغ تخصیص یافته و بخشی هم انجام می‌شود.

وزیر کشور یادآور شد: انتقال آب سد آزاد برای رفع مشکل آب شرب شهر سنندج از جمله اقداماتی است که دلسوزان نظام و مسؤولان استان انجام می‌دهند ولی دشمنان نظام که مدعی دلسوزی بوده دنبال جلوگیری و ممانعت از این اقدامات هستند.

احمدی تصریح کرد: این مدعیان دفاع از حقوق کرد با مردم کرد دشمنی دارند وقتی در این منطقه کارها در حال انجام است می‌خواهند مانع ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه توسعه و سرمایه‌گذاری با وجود امنیت تحقق پیدا می‌کند، گفت: الان سرمایه‌گذارانی آماده سرمایه‌گذاری در این استان هستند اما دشمنان در تلاش برای ایجاد ناامنی و جلوگیری از توسعه و پیشرفت در کردستان هستند.

وزیر کشور افزود: دشمنان ملت کرد و انقلاب می‌خواهند با اغتشاشات جوی را ایجاد کنند که سرمایه‌گذار نتواند در این استان سرمایه‌گذاری کند که این به نفع دشمن و به ضرر مردم است.

وحیدی گفت: دشمن توسعه مردم کُرد و ایران را بر نمی‌تابد و این رفتارهای خشن و آشوبگرانه به خوبی نشان می‌دهد که علیه مردم هستند.

وی ابراز کرد: مسؤولانی به‌طور شبانه‌روز در خدمت مردم و در تلاش برای رفع مشکلات مردم و توسعه استان هستند و آنها هم از آن طرف کارکردشان تخریب و به آتش کشیدن اماکن عمومی و امکانات شهرداری است.

وزیر کشور اضافه کرد: مردم شریف کردستان که به خوبی اینها را می‌شناسند و می‌دانند که پشتوانه این گروهک‌ها دشمنان این نظام هستند باید خودشان همینجور که همیشه در میدان بوده و هستند آنها را برانند.

وحیدی با بیان اینکه نیروهای قدرتمند نظامی و امنیتی بدترین برخورد را با اعضای این گروهک‌ها داشته و خواهند داشت، ادامه داد: نیروهای قدرتمند نظامی و امنیتی این تلاش مزبوحانه را که این گروهک‌ها دوباره انجام دادند و موجب مزاحمت برای مردم شدند، پاسخ داده و مردم خیالشان راحت باشد با همکاری و همراهی خودشان این اغتشاشگران و آشوبگرانی که نگاه‌های خام‌اندیشانه در حوزه ناامن‌سازی و تجزیه‌طلبی دارند را سرجایشان خواهند نشاند.

وی تأکید کرد: ما باید در اینجا فقط دغدغه توسعه و پیشرفت داشته باشیم و تمام تلاش و همت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنیم.

انتهای پیام/2330/71/ ت 27

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول